Syntes ikke det er kjekt å gå gravid

Babyboydes14

Flørter med forumet
Desemberskattene 2014
Er det bare meg som ikke syntes det er koselig å gå gravid? jeg liker absolutt ikke det å ha mage, legge på meg mange kg. Jeg vil ha kroppen min tilbake å alle bekymringer som følger med også. Blir gal i hodet hehehe. Men er jo verdt det til slutt da jeg er nå 35 uker på veg, så er jo ikke så lenge igjen

Kan ikke påstå at jeg har likt å gå gravid. Det har vært tungt helt fra starten med plager og den ene har tatt over for den andre. Jeg har mista formen totalt og det meste er ubehagelig. Jeg er vant til å kunne gjøre alt selv, å nå klarer jeg nesten igjenting. Men føler meg velsigna som har fått denne muligheten og hadde gjort det igjen om jeg så måtte holdt senga i 9 mnd. Men ja gleder meg stort til å få kroppen min tilbake :D

Jeg hater det akkurat nå! Alt er bare grusomt! Om 2 uker kan hun værsegod bare komme:)

Har ikke hatt noe imot det bortsett fra hormonene og alt det jeg ikke kan spise, synes det har vært en fin tid :) Men merker jeg begynner å bli litt lei av å gå gravid nå og at jeg teller ned til termin og virkelig håper jeg slipper å gå over tiden!

Jeg trives heller ikke som gravid, mye pga vondt. Og det er jo en unntakstilstand :p nå har jeg også en på 19måneder, så jeg har jo straks gått gravid nesten sammenhengende siden 2012 føles det som.. Slitsomt! Men verdt det :D

Ang bekymringer så har jeg en dårlig nyhet, det blir bare flere og flere av dem hver dag som går etter barnet er ute :p

Uff likte ikke kiloene jeg heller i starten og nå begynner det bare å bli slitsomt,vondt og tungt ! Men det er utrolig koselig også å skjenne spark og liv der inne og jeg elsker den runde lille magen :D men jeg skal absolutt ikke nekte for at det skal bli godt å få han ut nå ! :)

Liker det ikke. Har alltid hatt en form for komplekser rundt det også, det blir for intimt på en rar måte. Liker ikke å prate om ting rundt graviditeten og ihvertfall ikke om fødsel. Syns fødsel er et skikkelig ord, jeg kaller den berømte bagen sykehusbagen f.eks i stedet for fødebagen:p klarer ikke å være stolt av å være gravid, skulle aller helst ønsket at ingen kunne se det.. nuvel, verdt det er det jo:)

Liker det ikke. Har alltid hatt en form for komplekser rundt det også, det blir for intimt på en rar måte. Liker ikke å prate om ting rundt graviditeten og ihvertfall ikke om fødsel. Syns fødsel er et skikkelig ord, jeg kaller den berømte bagen sykehusbagen f.eks i stedet for fødebagen:p klarer ikke å være stolt av å være gravid, skulle aller helst ønsket at ingen kunne se det.. nuvel, verdt det er det jo:)
Haha, jeg takler ordet fødsel, men ordet "føde" hater jeg. Og her på vår dialekt blir det ennå jævligere, haaaaaater når folk spør: "sga du ikkje føda snart?" Det er bare såååå grusomt :p jeg liker heller å si at "jo, snart kommer han".

Har ikke noe i mot å gå gravid, men selve plagene kan jeg vel ikke påstå at jeg liker.
Har jo hatt noen hindringer oppigjennom men bekken plager som har vært av og på, og kvalme og oppkast som har vært av og på. Men i forhold til hvordan mitt svangerskap var forje gang så er jeg overrasket over hvor oppegående jeg faktisk er denne gangen. Sist var jeg sykemeldt over halve svangerskapet. Denne gangen greide jeg å jobbe til uka før permisjonen starter.
Jo jeg begynner å bli lei. Gleder meg til å få møte den lille, men sammtidig så er jeg livredd. hehe

Vi får trøste oss med at ut av alle disse plagene så kommet et lite " vesen " som kommer til å gjøre alt vert det til syvende og sist :)

Å være gravid er koselig. Men plangene... det er jo noe møkk!!!!!

Men gleder meg så til å se knøtta.

Synes det er helt greit å være gravid, men mange av de plagene kunne jeg godt klart meg uten. Gruer meg veldig til å føde, men hun må jo ut ;)

Jeg synes ikke det er så veldig stas...

Vært en skygge av meg selv siden april. Kvalm, ingen matlyst, ingen energi, ekstremt lavt blodtrykk, dårlig søvn, sløv og uopplagt. Halsbrann store deler av tida. Har ikke orka å være sosial, ikke orka eller hatt matlyst å gå ut og spise (noe jeg likte veldig godt å gjøre før og gjorde 1-2 ganger i uka). Ikke klart å kose meg med noe mat som helst (noe jeg virkelig gjorde før).

Og om jeg går en bitteliten tur ut, for eksempel til butikken 500 meter unna blir jeg kjempesvimmel og slapp og har ingen energi resten av dagen.

Så jeg er kjempelei! :P Takknemlig for å være gravid men Gud så deilig det skal bli å få litt energi igjen :D

Syns heller ikke det er noe stas :p alltid liksom sett for meg at det er så fantastisk å være gravid, og man gløder enda mer. Den gløden har ikke jeg sett noe til i speilet i hvertfall. Veldig koselig med spark altså, men å gå gravid er verken stas eller fantastisk :p selvom jeg helt sikkert kommer til å gjøre det igjen om jeg kan.

Back
Topp