Syntes det er litt trist at... :(

Trone

Gotta love ebay
VIP
Tenkte på en ting på vei hjem fra jobb i dag..

Omdersomattemenhvis vi formodning skulle evt kanskje ha en baby til, dersom vi klarer å bli gravid og spira holder seg fast..., så er det sannsynligvis ingen igjen på forumet til å sladre for oss emoticon

JEG er nå her, no matter what :D

Menneh, altså, fortell mer! Har dere snakket om å få flere???

eg er her :)
kommer alltid til å vere her :)

håper eg da...

har dokke tenkt på det da??

eg synes det er så kjipt at feb12 forummet er så dødt også.. har prøvd å skrive litt der også for å kunne dele det samme som eg har delt med dokke denne gangen..
men det er nesten ingen som skriver der..

Du, min kjære, for noe tøys, for jeg ER her, uansett. Ingen planer om å forsvinne herfra at all. En gang febbis - alltid febbis. <3> Dessuten forventer (litt storkrevende, kanskje :) jeg at noen vil gjøre det samme for meg neste gang. Jeg er forresten like nysgjerrig som snuppene oppe her.

Bare son for å kuppe tråden litt..
noken som vil være min sladrevenn??

Klesklypa skrev:
Bare son for å kuppe tråden litt..
noken som vil være min sladrevenn??

JAAAA!!!! Melder seg frivillig med EN gang!! : D

JEG vil også være sladrevenn for noen!! :) :) Heheh!!

Neineinei, er ikke gravid altså! Er veldig tanterødhormontrollkjerring nå altså, så null heving i denne bolla, hehe!!

Tenke bare litt sånn, dersom noen blir gravid litt senere så er kanskje forumet HELT dødt! Eller så har vi ikke noe forum lengre, for disse forumene er jo ikke her for evig :(

Åååå, nå hadde jeg laga deeeet lange innlegget til deg, Trone, så klikka den dumme Macen!

Men i hovedtrekk:
Kjære Trone-mor! Jeg er her for deg uansett, håper du veit det! Jeg er her for deg og alle de andre søte små her inne som måtte trenge meg! Jeg er så glad i dere, atte <3
Jeg stiller opp for deg om du måtte bli bolle igjen, vettu ; ) <3

Trone: jeg kan være sladrevennen din om dere skal ha en til :-)

Håper du kan være for meg også når den tid kommer??

Noen av oss biter tenna sammen og holder ut:))

Jeg håper at forumet får en aldri så liten "ny giv" hvis flere blir gravide jeg, da får vi noe spennede å følge med på:))

Gleder meg til de "nye" babyene kommer, og vi andre får dele gleden med dere! Jeg kan også stå til disposisjon som sladrevenn om noen trenger det.

Er her jeg og :) men akkuart flytta inn I huset. Så har ikke nett :p nerder pa tlf. Hehe

lindkva: Seff kan jeg være sladrevennen din! : ) :) :) 

Og må bare oppklare EN ting med hovedinnlegget mitt, hehheh!!! Altså.. Når jeg skrev "ingen som kan sladre for OSS", så mente jeg febbisene generelt altså!! Hehehe!!!

Meg bi dåkk/BV ikke kvitt så lett

Blirkje kvitt mej, kjekkare her enn på nye forumet...sjølv om her e mindre akt. Her kjenne ej dåkke vertfall..føle mej meir heime her :) smask til alle sammen :) Kan også slarve :)

jeg er her og! :) drar ingen steder...å jeg sladrer for alle som måtte ønske d! :)

Jeg trenger også en sladrevenn. Jeg har fått utdelt en sladrevenn inne på jan, men jeg har aldri snakket med henne, og ikke har hun gitt lyd fra seg etter at vi ble sladrevenner. Jeg har heller ikke sett hun er noe særlig aktiv, så om noen vil sladre for meg her inne på feb når januar kommer, så blir jeg veeeeldig glad :D

jeg kan sladre så det tyter ut øra 
Er her uansett, kommer aldri til å gi opp bv helt uten at det stenger ned.. hehe.. men seriøst, når er det de forumene er vekke? det går jo ikke så langt bak :( 
Men vi får lage liv vi som er igjen og sladre så det står i :) Jeg kan iallefall sladre for noen om de vil :D 

Når jeg skal føde, slenger jeg ut sms til alle febbiser jeg har nr til, og så er det første mann til møllen, på å sladre for meg

Og så har jeg fått ny sladdris på Mars da

Og så kjenner dere ikke dette nicket og jeg er så snill at jeg ikke skriver nynorsk enda, men snart kommer jeg helt ut av skapet mitt

Er fortsatt innom av og til da, men har så lite tiiiid....  mere  tid takk

Back
Topp