syntes dere

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
det er å ha ferie når dere går hjemme i permisjon????

jeg leste dette i et blad her for litt siden at en pappa i pappaperm syntes det var som å ha ferie [&:][8|][:@][:@] må si jeg ble litt provesert her[8D]

Mannen syns ikke det var som å ha ferie egentlig, han syns det avr en del jobb han å holde i orden hus, lage middag og passe snuppa [:D]

Men han hadde MYE energi til overs og var i godt humør hele tiden [:D]

Ikke ferie nei, var mer enn nok å gjøre om dagene, spesielt når snuppa var bare noen mnd[:)] 

Det jeg tror ang pappa i pappaperm, så føles det sikkert mer som en ferie for de, de tenker ikke slik som oss at husarbeid må gjøres unna og slikt[:)] Åsså har barna blitt større og lettere å passe på, på en måte! De koser seg med barna og leiker med de og sånn, og da går dagene deres unna[:)] Åsså får de litt avkobling fra jobb, og da føles det sikkert mer som ferie[:)]

absolutt ikke, de som sier det er bare veldig uvitende.

Absolutt ikke.

Blir litt irritert når folk sier: Ja du som bare er hjemme du får jo tid til ditt og datt og bla bla bla.....

dytter

Nei permisjonen føltes overhodet ikke som noen ferie. Klarte jo ikke å gå ordentlig tur før 6 mnd etter fødselen. Trengte hver dag av den permisjonen for å bygge meg opp igjen.

Føler ikke jeg har ferie nei. Er en "jobb" som varer hele døgnet.

Jeg har gått på skolen full tid mens jeg gikk gravid og fikk TB, så jeg må innrømme at den siste måneden av "permisjonen" min (fra deltidsjobben) blir som ferie, ja... Da skolen streiket i over en uke, så hadde jeg ferie[:D] Så ja, jeg tror jeg vil føle det som en slags ferie med nestemann, for da skal jeg være hjemme under hele permisjonstiden[:)]

nei fytti... men nå hadde ikke pappaen her permisjon da. og det haddeikke jeg heller.. var bare hjemme hele tiden.. men er absolutt ikke noe ferie

Kan ikke si det er som å jobbe. Er mitt liv nå ha jentene kaller ikke det jobb. Veldig kos være sammen med de men for meg er perm også fri [:D]

Back
Topp