Syntes de neste ukene kan gå fort..

Tiemi

Flørter med forumet
Så jeg er 12 uker!!! Klarer ikke glede meg, klarer ikke å tro at alt er i orden inne der, vil bare at tiden skal gå så jeg kan få et svar (skal på ultralyd 11+3). Er 8+5 i dag, så det er jo bare tre uker til. Men det føles ut som en evighet. Ukene hittil har gått kjempe fort, så håper de neste går like fort.. Flere som føler det sånn??

kjenner meg igjen her ja.. vil så veldig gjerne at ukene flyr avgårde, er helt enig med at ukene har fløyet av gårde, men er redd for at det stagnerer! hehe. Skal på ul 8+1, så det er bare heldigvis to uker til.. Håper vi begge får se bankende hjerter:) og at tiden frem til uke 12 bare flyr avgårde.. hadde vært helt perfekt:D

Må si jeg er grisesjalu på dere som gleder dere til uke 12. Jeg har en tilstand som gjør det skummelt ETTER uke 12, og sjansen for senabort er stor :( Selvfølgelig skummelt for meg før uke 12 også, på lik linje med dere, men skulle ønske jeg kunne slappet av etter uke 12.... Usj!

Er helt enig med dere der, syns det kan gå fort di neste ukene nå. Var på ul i dag og fikk se et perfekt liten spire på 18,6 mm med et bankende hjerte<3 det er jo bare til å smelte av :)>

Back
Topp