Syntes 5 åringer er ganske så sjarmerende!!

go* mamma*n

Gift med forumet
Eldstemann her har besøk av bestevennen sin fra bgh og samtalen i bilden utspant seg slik:
Min: Celina er så dødssnill assa.
Venn: er hu dødsfin og?
Min: Hu har laaangt hår, så snill stemme og er sååå snill. Dette sier han med skikkelig drømmestemme.
Jenta han snakker om er tremenningen sin på 17 år som har møtte for første gang for 3 uker siden. Han nevner henne stadig vekk, hun gjorde skikkelig inntrykk! Det samme gjorde han på henne, hun ble helt frelst i denne lille gutten vår. He,he...rart hvor fort noen finner tonen, til tross for stoor aldersforskjell[;)]
 
hehe ja de kan komme med mange finne utsagn
Samme som gutten her kom en dag etter at han hade vært på tur med asistenten sin i barnehagen
G:mamma vet du hva
M: Nei jeg vet ikke
G: Dama til TorEven ho er søtt åssa
 
[:D][:D]
så skjønne!!!
 
Så sjarmerende.... Tror disse småttene fort blir sjarmert av ungdommer.
 
Hehe.
Det er så søtt når de blir litt forelsket!
Min gutt legger sin elsk på alle jenter med mørkt hår!
Var i bryllup i sommer og dere skulle sett flørteblikkene han ga en venninne av bruden der[:D]
 
[:D]
 
Så herlig da [;)]

For noen år siden fikk jeg høre mye om kjæresten hans, men det var en gutt og han forstod nok ikke helt dette med venner/kjærster enda.
Nå hører jeg ikke noe om jenter, men ei mor i barnehagen fortalte at dattera hennes hadde kysset på han... men det får ikke jeg høre nei... hmm [:D][:D][:D]
 
Så herlig! Det kommer endel gullkorn her også. Har skrevet ned noen av dem i en bok.
 
Back
Topp