Synst det er merkelig eg

!!

Forumet er livet
VIP
Har lyst ut som ledig dagmamma, både i avisa, og hengt opp lapper på senteret! Folk klaga over for lite barnehageplassa, og at di trenger dagmamma, men når det kommer til stykket, så er det visst ingen som trenger dagmamma[8|] 

Har fått 2 telefona, hadde då trudd det skulle bli litt meir?[:-][>:] 

Jaja, viss dere veit om folk fra Førde som trenger, så er det bare å sende meg en PM[:D]
trengeer så sårt ei inntekt snart! lei av å kun leve på kontantstøtta[:'(][&:]

I mine øyne er ikke dagmamma det samme som barnehage, kanskje flere tenker slik?

Det handler ikke om å ha en plass å ha ungen på dagtid. Da hadde jeg bare blitt hjemme til det ordna seg med barnehage.
Jeg er litt anti dagmamma, så jeg hadde nok klaga min nød over lite barnehageplasser videre...

Men om du greier å vise deg frem som dagmamma i nærmiljøet og viser deg frem så kan det jo gå bra?
Jeg er skeptisk fordi jeg ikke ville hatt ungen min hjemme hos EN ukjent dame.

Og uansett, hvor mange kan du ha ansvar for da pr en voksen?

Eg har hvert litt vikar i barnehage, så eg veit jok a eg går til, og ka som skal til med barna.

Skjønner at folk er skeptisk, men hører heletiden at folk klager over at det er forlite dagmamma'er.eg har tenkt til å ha 3 stk, med jentungen min!  Skal jobbe som hvit dagmamma, og da tenker eg at folk føler seg litt "tryggere". Men folk tenker sikkert sånn som meg(dagmamma'er), er jo bare meg, så folk trenger jo ikkje å være skeptisk til meg[X(][8D] 

ORIGINAL: LiljaLilly

Henge opp på helsestasjonen kanskje?

Lykke til [:)]

Takk for tips, skal eg gjøre på mandag[:)]

Back
Topp