Synspunkter

Tonje Catrinee

Forelsket i forumet
Hei,

Eg er i dag 11+3, og vi venter tvillinger i september. Merker at det er fleir og fleir på jobb som legger merke til magen, både eg og sambo får spørsmål knytt til dette av kollegaer. Han meiner at vi bør gå ut med nyheita no, da det er så mange som spekulerer og magen er vanskeleg å skjule. Eg synst det egentlig er greit, men ynskjer å høyre synspunkter på dette. Synst dikka at det er for tidlig å gå ut med nyheita? Kva hadde dikka gjort?
Vår familie veit allerede om graviditeten. :)

Jeg har allerede sagt det til jobb, venner og familie og er 10+6. Så kjør på [emoji106]

Takk for raskt svar. Synst det er litt skummelt også. Korleis fortalte du det til dine kollegaer? :)
Vi var ut å spiste på restaurant i en annen anledning, så jeg annonserte det da, fikk bare positive tilbakemeldinger [emoji4]
Vi er ikke så stor gjeng da, 8 ansatte.

Vi var ut å spiste på restaurant i en annen anledning, så jeg annonserte det da, fikk bare positive tilbakemeldinger [emoji4]
Vi er ikke så stor gjeng da, 8 ansatte.
Så koselig. :) Eg jobber på hotell, så vi er litt fleire kan du sei. :rolleyes: Så ting sprer seg ganske raskt, har eg lagt merke til.

Har ikke tenkt så mye på det helt frem til søstra til mannen begynte å mase sist vi var der om jeg er gravid, bare fordi jeg har avstått fra kaffe de siste gangene jeg har blitt spurtog jeg ser jo selv at magen har begynt å synes. Altså er jeg gravid så er det vel en grunn til at vi enda ikke har sakt det. Og da syns jeg faktisk det blir frekt å presse til seg infoen. Sikkert jeg som er skikkelig sær å hormonell nå:p

Har ikke tenkt så mye på det helt frem til søstra til mannen begynte å mase sist vi var der om jeg er gravid, bare fordi jeg har avstått fra kaffe de siste gangene jeg har blitt spurtog jeg ser jo selv at magen har begynt å synes. Altså er jeg gravid så er det vel en grunn til at vi enda ikke har sakt det. Og da syns jeg faktisk det blir frekt å presse til seg infoen. Sikkert jeg som er skikkelig sær å hormonell nå:p
Er einig der, men nokon folk klarer likevel ikkje å dy seg med å spørre. Vi kjenner tydelegvis ein heil haug med sånne folk som tek seg til rette å spør uansett. :confused1;)

Varierer jo når man synes det er riktig å fortelle. Hvis det er vanskelig å holde skjult eller er behov for tilrettelegging tvinger det seg jo frem tidligere.

Jeg ble avslørt av en kollega da jeg kom på jobb en helg og fortalte at jeg var litt sliten og kvalm pga penicillin og uvi. Hun la to og to sammen ganske kjapt. Var da 10uker. Ringte sjefen den mandagen, som fikk fortelle det til enhetsleder. I ettertid ble det en del praktiske ting som gjorde det nødvendig å avsløre det til resten av kollegaene.. Jobber på et lite sykehjem, så det har spredt seg ganske fort fra avdeling til avdeling. Tenker at du må kjenne på det selv. Hadde en venninne som ventet tvillinger og de var åpen om det, fordi hun kunne ikke skjule magen. Så slapp hun unna hvisking i gangene :-) men du skylder jo ingen en forklaring.

Back
Topp