Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Drit i hva andre synes mener nå jegVi vurderer Xavier som mellomnavn men blir ikke helt enig i om folk syns det høres teit ut.
Så folk, hva syns dere?![]()
Ikke fan av dobbeltnavn selv, er mest ett sånt navn jeg vil ha på papiret, og som vil kunne gi han mulighet til å signere med en X som initial for mellomnavn..Nå er det opp til dere hva dere vil kalle barnet deres, men nå liker ikke jeg de såkalte moderne navnene og spesielt ikke dobbeltnavn![]()
Faren vil ikke at vi skal gi han det om folk syns det er teit/flåsete. Så er liksom ikke så enkelt.Drit i hva andre synes mener nå jegHvis dere er enige og synes det passer så bør dere gå for det!
![]()
Bare fint at du sier det du tenkerXavier er internasjonalt, men det er jo ikke så veldig intuitivt med tanke på uttale - selv for engelskspråklige. Det kan være "ha-vee-ay", "ha-vee-er", "ex-ah-vee-er", osv. Jeg synes det er litt pretensiøst for å være ærlig, men det er jo lett å si på et forum. Vet ikke om jeg hadde brydd meg like mye om det var en unge jeg møtte "i virkeligheten".
Om det er veldig viktig for dere at han også har et internasjonalt navn hadde jeg heller vurdert noe ala Alexander, Sebastian, Theodor. De kan fint uttales både på norsk og andre språk, og passer mer naturlig inn her i Norge![]()