Anis
Gift med forumet
Var hos legen i dag for kontroll..hun tok opp alt som skjedde etter sist svangerskap og fødsel og hadde bestemt seg før jeg kom at nå skulle jeg sykemeldes ut svabgerskapet(hun har mast på tidligere kontroller men da har jeg sagt nei). Vet ikke helt hva jeg syns, er på en måte deilig å slippe å jobbe for jeg er utrolig sliten for tiden..en annen del av meg er redd for hva folk kommer til å tenke[&o]
Hva tenker dere? Jeg var sm store deler av sist svangerskap, men nok mindre enn jeg burde, pressa meg noe sykt..de mener at det kan ha bidratt til deppinga, jeg var jo sliten konstant. Denne gangen gjør legen alt for å forebygge. Hun sa rett ut i dag at jeg får det akkurat som jeg vil, det er jo deilig å vite[:)]
Ellers var alt bra med lillegutt, fikk høre hjertelyden! Urin og blodtrykk var finfint!
Hva tenker dere? Jeg var sm store deler av sist svangerskap, men nok mindre enn jeg burde, pressa meg noe sykt..de mener at det kan ha bidratt til deppinga, jeg var jo sliten konstant. Denne gangen gjør legen alt for å forebygge. Hun sa rett ut i dag at jeg får det akkurat som jeg vil, det er jo deilig å vite[:)]
Ellers var alt bra med lillegutt, fikk høre hjertelyden! Urin og blodtrykk var finfint!