Synspunkter?

Anis

Gift med forumet
Var hos legen i dag for kontroll..hun tok opp alt som skjedde etter sist svangerskap og fødsel og hadde bestemt seg før jeg kom at nå skulle jeg sykemeldes ut svabgerskapet(hun har mast på tidligere kontroller men da har jeg sagt nei). Vet ikke helt hva jeg syns, er på en måte deilig å slippe å jobbe for jeg er utrolig sliten for tiden..en annen del av meg er redd for hva folk kommer til å tenke[&o]

Hva tenker dere? Jeg var sm store deler av sist svangerskap, men nok mindre enn jeg burde, pressa meg noe sykt..de mener at det kan ha bidratt til deppinga, jeg var jo sliten konstant. Denne gangen gjør legen alt for å forebygge. Hun sa rett ut i dag at jeg får det akkurat som jeg vil, det er jo deilig å vite[:)]

Ellers var alt bra med lillegutt, fikk høre hjertelyden! Urin og blodtrykk var finfint!

Det jeg tenker er at jeg hadde gjort alt jeg kunne for å "Omgås med omverdenen"... Tenker at det er lettere å grave seg ett hull og hoppe nedi når man er mye alene om dagene... [&:]

Hva med gradert sykemelding da? Sånn at du har f.eks ett par dager i uken?[8|]

ORIGINAL: Vand

Det jeg tenker er at jeg hadde gjort alt jeg kunne for å "Omgås med omverdenen"... Tenker at det er lettere å grave seg ett hull og hoppe nedi når man er mye alene om dagene... [&:]

Hva med gradert sykemelding da? Sånn at du har f.eks ett par dager i uken?[8|]

Ja det slo meg og litt, er det ikke godt å komme seg ut? Så klart kan man gjøre det når man er sykemeldt også.. Men letter å bare bli sittende inn og grave hull som Vand sier... Kanskje?.. vet ikke jeg...

Jeg skal vøre med på noe som heter "Aktiv på dagtid", det er et opplegg som psyken har..går på gravidtrening to ganger i uken også. Endel av planen er fysisk aktivitet og sosialt samvær uten at jeg sliter meg ut[:)]

Stol på legen din! Ikke slit ut kroppen din. Å så lenge du har noe å henge fingrene i så tror jeg det går supert [:)] 

ORIGINAL: Anis

Jeg skal vøre med på noe som heter "Aktiv på dagtid", det er et opplegg som psyken har..går på gravidtrening to ganger i uken også. Endel av planen er fysisk aktivitet og sosialt samvær uten at jeg sliter meg ut[:)]

Hørtes veldig lurt ut!

Vær sm. slapp av og kos deg med de aktivitetene du orker[:)]

Du kjenner kroppen din best, og hva andre syns trenger du ikke bry deg med [;)] [:)]
Viktigste for deg og lillegull er at du er en frisk og oppegående mamma både under og etter svangerskapet! [:)]
Lytt til råd fra fagfolk og følg til syvende og sist magefølelsen din [;)] [:)]

ORIGINAL: TauZa

ORIGINAL: Anis

Hørtes veldig lurt ut!

Vær sm. slapp av og kos deg med de aktivitetene du orker[:)]

sign!

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Du kjenner kroppen din best, og hva andre syns trenger du ikke bry deg med [;)] [:)]
Viktigste for deg og lillegull er at du er en frisk og oppegående mamma både under og etter svangerskapet! [:)]
Lytt til råd fra fagfolk og følg til syvende og sist magefølelsen din [;)] [:)]

sign.. men pass på det vand sier.. det er så enkelt å gå i den fella[;)]

Back
Topp