Synspunkter ønskes

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Vi vant en pute på loddsalg på en juleavslutning. Puta er av dun og kjennes ut som god kvaltitet men den stinker loft så må vaskes. Så har noen heklet utenpå. I knall turkis. Har et par fine putetrekk jeg har lyst til å bruke, men får litt vondt inni meg av å skulle klippe av det andre har sittet å laget :(
ImageUploadedByBV Forum1418891156.700396.jpg

Går det an å klippe på kanten uten at det går opp. Kan kanskje brukes som pledd til dukke el. Det er vel ingen som har noe knall turkist interiør? Kjenner liksom ingen jeg kan gi den bort til som ville hatt den fargen....

Burde gå fint å ta opp sømmen mellom rutene :) Regner med at alle rutene er sydd sammen i kantene. Du får lirke i kantene og se om du ser hvordan de er festet.

Her elsker jeg turkis, så kunne fint hatt en knallturkis pute. Og faktisk mange som trekker stoler osv i det;)
Sterke farger er populært på småmøbler for å friske opp litt, og ser mye av det på jobb.

Men til spm; det er vel mest sannsynlig sydd/heklet sammen i en av endene etter at puta ble trekt, så om du finner ut hvilken ende dette er burde det fint gå an å klippe opp uten å ødelegge selve heklinga:)

Går nok fint an å ta det opp i enden hvor det er sydd eller heklet sammen :)

Jeg ville klipt den uten tvil dersom jeg ikke likte det. Hadde det vært en gave fra noen jeg kjente ville jeg ikke gjort noe med den, men i og med at dere vant den på loddsalg så ser jeg ikke problemet med å gjøre hva du vil med den

Ser ikke noe problem i å klippe i den jeg da:p enig med yummy, hadde vært anerledes hvis dere hadde fått den i gave. Går nok uansett også fint an å sprette opp i sømmen som er heklet sammen:)

Jeg personlig syns fargen ser veldig fin ut, så hvis du ikke vil ha trekket etter å ha sprettet det av kan du godt sende det til meg. ;)

Back
Topp