Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får jo ta konsultasjon først, og se hva som blir sagt. Sjekket memira og prismessig så er de rimeligere enn aleris. Men samtidig leste jeg litt diverse anmeldelser på fb, og blir da så usikkerFølger. Jeg ville ta laser i høst (hos Memira), men har begynt å få alderssyn, og ble da anbefalt å isteden bytte ut linsene om 2-3 år.
Memira er eneste alternativet i min nærmeste større by, så jeg har faktisk ikke sjekket andre. Samboeren tok laser der for et par år siden og er veldig fornøyd.Jeg får jo ta konsultasjon først, og se hva som blir sagt. Sjekket memira og prismessig så er de rimeligere enn aleris. Men samtidig leste jeg litt diverse anmeldelser på fb, og blir da så usikkerfår sette av enda mer på bufferen og tenke litt
![]()
Jeg vet ikke helt eksakt hvor du bor, men er i sør?Memira er eneste alternativet i min nærmeste større by, så jeg har faktisk ikke sjekket andre. Samboeren tok laser der for et par år siden og er veldig fornøyd.
Jeg bor litt over en time fra Kristiansand. Tror iallfall det kun er Memira der, burde kanskje sjekke. Lettere å dra på en måte når samboeren allerede har vært der.Jeg vet ikke helt eksakt hvor du bor, men er i sør?
Jeg bor temmelig langt sør og har en time til nærmeste store by, der leste jeg at de hvertfall har aleris og memira, så får se![]()
Aaah, så det nå at de har klinikk i kr.sand,men ikke ifht syn. Aleris altså.Jeg bor litt over en time fra Kristiansand. Tror iallfall det kun er Memira der, burde kanskje sjekke. Lettere å dra på en måte når samboeren allerede har vært der.