Synsk dame sa jeg var gravid og skulle få en sønn!

ingeniørfrue

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Må fortelle dere om noe utrolig rart som skjedde i dag! Jeg er hos samboers familie på Østlandet, og i dag dro vi på besøk til tremenningen hans i Larvik. Etter et par minutter sier hun at jeg og samboer må komme på kjøkkenet så spør hun om jeg er gravid med en gutt, fordi da hun satt og røyka istad så "så hun det". Ble helt overrasket og satt ut, for vi har ikke fortalt rundt om dette så hun har ikke fått vite av noen at jeg er gravid! Og man kan ikke se det på meg heller :p ! Både jeg og samboer ble virkelig skikkelig satt ut, og hvis det viser seg at jeg venter en gutt også blir jeg ihvertfall målløs! :p :eek:
 
Min mamma og mormor har alltid "sett" at noen var gravide:p derfor var jeg så spent på å feire jul sammen med dem nå, siden jeg ikke har fortalt dem noe! Men jeg fikk ikke spørsmål rundt det eller noe, bare litt smårare blikk ;-)
 
så utrolig kult! Håper det faktisk er en liten gutt der da! ;) elsker sånt!
 
Oi så kult. Blir virkelig spennende å se om det stemmer da :confused004
 
Min mamma og mormor har alltid "sett" at noen var gravide:p derfor var jeg så spent på å feire jul sammen med dem nå, siden jeg ikke har fortalt dem noe! Men jeg fikk ikke spørsmål rundt det eller noe, bare litt smårare blikk ;-)

Det kan jo være de vet, men ikke vil si noe før du sier det :D
 
Back
Topp