Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Jeg har hele tiden trodd at det må være noe galt med linsene mine, men det er jo ikke sånn hele tiden så det kan jo ikke være det.
Samme her. Hender seg jeg sitter og myser skikkelig når jeg kjører bil fordi jeg ser så tåkete. Rart, hadde det ikke sånn sist jeg gikk gravid. Lurer på hva det kommer av?Det trodde jeg også i starten! Men har holdt på så lenge nå at jeg innser at det ikke er linsene som er problemet og opplever det også når jeg går med brillene. Kjenner jeg av og til er usikker på om jeg burde ha kjørt bil når det står på som verst...
Samme her. Hender seg jeg sitter og myser skikkelig når jeg kjører bil fordi jeg ser så tåkete. Rart, hadde det ikke sånn sist jeg gikk gravid. Lurer på hva det kommer av?
Tror jeg skal ta det opp med jordmor neste gang jeg også. Veldig ekkelt å ha det sånn, men er vel sikkert ikke mye en får gjort med det nei.Ja, det er merkeligt.....skal ta det opp med jordmor når jeg får time dit. Sikkert ikke noe poeng i å kontakte øyelege - får er jo ikke så mye en får gjort med det egentlig..
Hmm, jeg har lavt blodtrykk, så det er i allefall ikke på grunn av høyt blodtrykk hos meg daJa, eg hadde synsforstyrrelser men jordmor fant ut at det var på grunn av høgt blodtrykk så eg skulle ta det med ro og er no 100% sjukmeldt og sannsynligvis ut svangerskapet. Synsforstyrrelsene og hodepinen er nesten vekke no.
Hmm, jeg har lavt blodtrykk, så det er i allefall ikke på grunn av høyt blodtrykk hos meg da