Synsforstyrrelser

mie84

Glad i forumet
Andre som er plaget med dette? Opplever å ha "tåkete" syn enkelte dager, skikkelig frustrerende!

Ja! Jeg har hele tiden trodd at det må være noe galt med linsene mine, men det er jo ikke sånn hele tiden så det kan jo ikke være det.

Ja! Jeg har hele tiden trodd at det må være noe galt med linsene mine, men det er jo ikke sånn hele tiden så det kan jo ikke være det.

Det trodde jeg også i starten! Men har holdt på så lenge nå at jeg innser at det ikke er linsene som er problemet og opplever det også når jeg går med brillene. Kjenner jeg av og til er usikker på om jeg burde ha kjørt bil når det står på som verst...

Det trodde jeg også i starten! Men har holdt på så lenge nå at jeg innser at det ikke er linsene som er problemet og opplever det også når jeg går med brillene. Kjenner jeg av og til er usikker på om jeg burde ha kjørt bil når det står på som verst...
Samme her. Hender seg jeg sitter og myser skikkelig når jeg kjører bil fordi jeg ser så tåkete. Rart, hadde det ikke sånn sist jeg gikk gravid. Lurer på hva det kommer av?

Sniker litt.. Jeg skulle vært inne på ny syntest nå for en liten måned siden, men de ville ikke gjøre det når jeg var gravid, for synet kunne endre seg litt mens man var det..Kan hende det er det med dere?

Her er det forandring på synet ja.. mærket fort at det ble dårligere når jeg ble gravid. Bruker briller fra før.

Men det er ikke konstant, det kommer å går. Og er mer "tåkete" syn..så tror ikke det har noe med at synet er blitt dårligere. Har hatt nedsatt syn siden tidlig på barneskolen å har ikke opplevd å ha disse problemene med synet, selv om synet har forverret seg på de årene. Og har heller ikke opplevd det i tidligere graviditeter. Skal spørre når jeg skal inn til jordmor neste gang. Hadde jo feil i kassen her en dag på jobb også - da sleit jeg skikkelig med å se tallene på pc`n.Til tross for at tallene er store og tydelige på skjermen. Frustrerende greier

Samme her. Hender seg jeg sitter og myser skikkelig når jeg kjører bil fordi jeg ser så tåkete. Rart, hadde det ikke sånn sist jeg gikk gravid. Lurer på hva det kommer av?

Ja, det er merkeligt.....skal ta det opp med jordmor når jeg får time dit. Sikkert ikke noe poeng i å kontakte øyelege - får er jo ikke så mye en får gjort med det egentlig..

Ja, eg hadde synsforstyrrelser men jordmor fant ut at det var på grunn av høgt blodtrykk så eg skulle ta det med ro og er no 100% sjukmeldt og sannsynligvis ut svangerskapet. Synsforstyrrelsene og hodepinen er nesten vekke no.

Ja, det er merkeligt.....skal ta det opp med jordmor når jeg får time dit. Sikkert ikke noe poeng i å kontakte øyelege - får er jo ikke så mye en får gjort med det egentlig..
Tror jeg skal ta det opp med jordmor neste gang jeg også. Veldig ekkelt å ha det sånn, men er vel sikkert ikke mye en får gjort med det nei.

Ja, eg hadde synsforstyrrelser men jordmor fant ut at det var på grunn av høgt blodtrykk så eg skulle ta det med ro og er no 100% sjukmeldt og sannsynligvis ut svangerskapet. Synsforstyrrelsene og hodepinen er nesten vekke no.
Hmm, jeg har lavt blodtrykk, så det er i allefall ikke på grunn av høyt blodtrykk hos meg da :p

Back
Topp