Synsforstyrrelser

Side

Glad i forumet
VIP
Jeg sliter veldig med synsforstyrrelser i dette svangerskapet. Og ingen har funnet ut akkurat hvorfor. Får det igjen og igjen. Nå er jeg ganske lei:-( Er det noen som har tips/erfaringer å komme med?

er det glittring/flimring foran øynene? da kan det i såfall vær stum migrene. vet om noen som får det av og til, å må bare sette seg ned til det går over. go bedring :)

Ja det kan det bl.a være. Takk for svar:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Går ut fra at du er sjekket for høyt blodtrykk og proteiner i urinen og sånt? I forhold til svangerskapsforgiftning tenker jeg da...

Ja har veldig lavt blodtrykk. Men det med stum migrene stemmer nok. Har alle symtomene:-)

Håper det går over når babyen er ute da. Ikke noe særlig med synsforstyrrelser!!! God bedring:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Hva sier legen eller jordmor da?

De har ikke sagt noe spesielt. Legen har bare sagt det er vanlig i svangerskap. Jordmora sa at det kunne være blodtrykksfall. Viktig å drikke.mye væske.

De har ikke sagt noe spesielt. Legen har bare sagt det er vanlig i svangerskap. Jordmora sa at det kunne være blodtrykksfall. Viktig å drikke.mye væske.

Væske er nok viktig :) pleier å få det sånn hvis jeg ar vært på trening og ik fått nok væske ila økten!

Back
Topp