Syns vi skulle holde oss på samme gruppe!

Bruker31el

Andre møte med forumet
Jeg syns egentlig vi skulle bare bruke denne vanlige gruppa isteden for å dele oss opp. Folk deler vel ikke noe mer bare fordi de er i en "skjult" gruppe? syns vi skulle samle innleggene på en plass! Hva syns dere? :)

Jeg deler mer på en sjult gruppe en her. Jeg at bekjente på BV som jeg vet er inne å leser mine innlegg. Det er ikke alt jeg vil dele med naboen. Men som kan vær greit å dele med noen nøytrale parter. Derfor: JA til sjult gruppe:)

Hvem som helst kan jo komme inn den skjulte gruppen uansett så lenge de poster litt og lager et nick. Så er egentlig ikke så mye tryggere der...

Jeg vet hvem som står i den tråden, og det er ingen jeg kjenner fra før. Derfor er det tryggere.

Men kan alle andre som er medlem i BV se i den skjulte? Trodde bare det var Oktoberdamene som kunne se i den?

Det er bare oktober damene som har skrevet seg på i tråden på toppen som får tilgang. Så må vI selv passe på at det er faktiske brukere som skriver seg på. Vi kan sende mld til Janet om noen ikke skal ha tilgang mer.

Ok., visste ikke at det var bare "oktoberne"... Ja men da er det vel bedre sånn. Teit at jeg må vente en hel mnd før jeg kommer inn...

Syns det er kjempe bra med en sjult gruppe, men man må ikke glemme at denne også eksisterer :) Da blir det eldig trist og øde, om alle dropper denne plassen. Det må ikke skje :)

Back
Topp