Syns vi burde

Monkaponka

Forumet er livet
Starte skravletråd her snart også..
Gidder ikke starte en i dag, emn gir beskjed om at vi må begynne med det snart,
Nå må vi begynne å dele erfaringer her, for det er ikke bare bare å være mamma for første gang.
Så hva syns dere??

nÅ BEGYNNER VEL DE SOM HAR FØDT ups.. møkkacapslock[;)]
å komme seg der hjemme og vi venter spent på resten avjuli gjengen.
Gleder meg til å dele erfaringer her inne.. Vet at jeg trenger det titt og ofte.

Ble litt mye begynner her.. hehe.. gidder ikke rette på meg selv, sitter med Kian i puppen og er i ammetåke[8D]

Helt enig meg deg monicus.  Dele erfaringer er bra.  Gidder ikke ringe mamma hver gang jeg lurer på noe. Har derfor vært inne og lest noen tråder på født i juni klubben.  Bare sett i gang!!!!  [:D]

God idé,Monicus! Har ikke så mye tid til å være på nett lenger,men stikker innom når jeg har tid [:)]

kjempe god ide[:D]

Har ikke like mye tid nå nei,men jeg har maskina på hele dagen.
Så jeg titter innom så fort jeg får tid.
Har vært en del på født juni og spurt om ting jeg lurer på.
Og nå skal det bli fint å dele erfaringer med dere!
Gleder meg til skravletråd i morgen og vi svarer når vi får tid[;)]

Klems Monica

Det der med tid altså, det er litt vanskelig for tiden... Er helt enig i at det hadde vært godt å dele frustrasjon og erfaringer her inne, men jeg vet at det ikke er så lett å få til det lengre. Kanskje det faller litt på plass nå som vi må klare oss selv? Samboeren begynner på jobb igjen i dag og jeg smågruser meg altså.
Men vi må starte og se. Vi får det vel tll sammen [:)] Min dag i dag blir nok litt vel opptatt. Svigers kom hjem fra ferie lørdag natt, så de var heeeekt syke etter på å se henne i går [:D] De hardde ikke sett henne etter fødselen. De sa de kom innom i dag også, måtte liksom det for å ta igjen det tapte [8D] Jeg tror ikke jeg kommer innom i dag, men jeg skal prøve i morgen jenter, lover å prøve [:)]

Back
Topp