syns syyyynd på meg selv

vevina

Forumet er livet
hehe jah[8D] er litt full av selvmedlidenhet, katet opp i dag og klarte ikke å spise noe som helst omtrent. og var kjempe sulten.
grusomt trøtt på jobb, og bare la meg til å sove på sofaen.
sendte noen mld med sambo men INGEN sympati å få[&:][:)] hehe bare teite morsomheter om jeg hadde fått i meg noe jeg ikke tålte........... han var vist ikke i det sympatiske hjørnet, ikke så lett heller når han re så langt unna. gleder meg til å få hjem gutten min i helga, og fra neste helg tar vi ferie, DEILIG!!!

jah, hvet jeg klager å sutrer, ingen her inne som har det noe bedre en meg tror jeg[;)] men måtte sutre litt da,

sånn........................ferdig

KJedelig... [>:] Jeg har heldigvis ikke kastet opp.. håper jeg klarer å la være...

Derfor er jeg kjapp til å legge meg inn på hvilerommet hvis jeg begynner å bli uvel... [&o]

uff da[:(] eg har kasta opp ein del om kveldane men ikkje i dag[:D] vertfall ikkje enda, men har vert drit sur i dag,alt er galt , bilen skulle vert vaska for lenge siden, stova malt ,huse rydda vaska ommøblert osv trur alt er galt i dag. Så stakkars han eg bur i lag med ,han har fått høre det i dag ups[&:] Men da får me satse på at dagen i morga og helga blir bedre for både deg og meg[:D]

uff det er lov å klage og sutre litt :p

selv synes jeg også veldig synd på meg selv for tiden.
kvalm hele dagene, kaster opp inni mellom. skal jobbe hele sommeren, ingen ferie. og  på toppen av alt skal vi flytte på mandag og jeg har såvidt begynt å pakke.. uff.. hvordan skal dette ende..

Uff, høres kjedelig ut.. Gikk et lys opp for mannen i dag som fant ut at jeg ikke orker like mye lenger. Ordna masse i huset og var såå grei[:)]

Back
Topp