syns jeg ESER UT!!

Ra2

Glad i forumet
Det vises stor forskjell fra uke til uke. HVOR skal dette ende?? Babyen vokser jo lite nå i forhold til den siste tiden. Har lagt på meg 3-4 kg så det er vel egentlig ikke såå ille, men ser ut som jeg har lagt på meg 15, - bare rundt magen. Jada...- jeg er stolt av gravidemagen min, men syns den vokser så fort!! Tro hvordan jeg ser ut når jeg er 7, 8 og 9 mnd på vei! Dette er nr 2, og jeg kan ikke huske det var så voldsomt sist.
...flere som vokser fort?

Magen har vokst veldig de siste ukene her også, og jeg er veldig fornøyd med det jeg da :) 

Vil gjerne gå i tettsittende overdeleler og vise den fram :)

Er nok litt tidligere ute med mage denne gangen, men det er jo andre gangen og da kommer den vel ofte raskere....

Her eser jeg ut over alt syntes jeg. Magen, rumpa, lår..... ja egentlig alt :P 
Matlysta er på bånn, men kiloene kommer. Hehe. men tenker ikke veldig mye på det nå jeg.

Her vokser magen så det suser etter, føler jeg, selv om andre påstår at til å være 22 uker på vei så er jeg ikke stor. Det er bare det at jeg er bortskjemt med at jeg ikke har vert så tidlig ute med mage i de tidligere svangerskapene..men det er koselig også da :)

Heldiggriser, føler ikke jeg har fått noe særlig mage i det hele tatt! Jeg er stor fra før av, så mulig det er derfor.....

Jeg har tenkt på det samme selv, hvordan skal dette bli da jeg er 7-9 mnd på vei hehe :) Men når det er nr to så kommer magen fortere, er jo ikke sikkert den blir mye større på slutten fordi ;)!? Jeg synes jeg er ganske diger på magen, men ikke lagt på meg så mye, så ja det er magen som vokser foreløpig :)

magen vokser mye fortere med nr 2 og 3, men tror ikke man blir så mye større sånn på slutten.. her vises det en liten kul nå. men det var ikke store kulen med førstemann heller, er lang i overkroppen og har vidt bekken, så den har god plass å hjemme seg på ;)

Back
Topp