Syns ikke magen vokser

Meg88

Elsker forumet
Oktobergull 2022
Syns plutselig ikke at magen har blitt noe større på 2 uker, heller at den kanskje har blitt litt mindre.. men begynte å kjenne liv utenpå for noen dager siden, og kjenner masse liv. Så baby har jo tydelig vokst å blitt sterkere.

Fler som syns magen har stoppet å vokse eller blitt mindre?

Syns plutselig ikke at magen har blitt noe større på 2 uker, heller at den kanskje har blitt litt mindre.. men begynte å kjenne liv utenpå for noen dager siden, og kjenner masse liv. Så baby har jo tydelig vokst å blitt sterkere.

Fler som syns magen har stoppet å vokse eller blitt mindre?
Magen min har enda ikke begynt å vokse og jeg har ikke kjent noe liv(førstegangsfødene så vet ikke hva jeg kjenner etter) har og en del kilo for mye på kroppen så kam ta en stund før det vises. Er 17 uker i dag å kan fortsatt gå med de stramme dongri buksene uten at det er ubehagelig. Selv om jeg sjeldent bruker dem

Stoppet opp en stund her, men vokst igjen. Vekta har ikke rørt seg særlig. Men de forflytter seg jo :)

Følte magen vokste mye mellom uke 15-16. Nå i uke 18 har det stoppet opp. Når jeg sammenlikner med bilder ser magen mindre ut. Blir bekymret. Har OUL om 11 dager

Stoppet opp en stund her, men vokst igjen. Vekta har ikke rørt seg særlig. Men de forflytter seg jo :)
Ja de gjør jo det, og med tanke på at jeg kjenner såpass mye mer enn for 2 uker siden så tyder det jo på at det hun har vokst ivartfall :)

Følte magen vokste mye mellom uke 15-16. Nå i uke 18 har det stoppet opp. Når jeg sammenlikner med bilder ser magen mindre ut. Blir bekymret. Har OUL om 11 dager
Akkuratt samme her, syns ikke magen har vokst siden uke 16-17. er i uke 18 jeg også, har oul på torsdag, gruer meg litt nå kjenner jeg.

Akkuratt samme her, syns ikke magen har vokst siden uke 16-17. er i uke 18 jeg også, har oul på torsdag, gruer meg litt nå kjenner jeg.
Føler også at livmoren ikke har kommet noe spesielt høyere opp når jeg ligger flatt og kjenner på magen. Håper det er normalt at det vokser i litt rykk og napp. Spennende med OUL på torsdag, er jo deilig å bare få sjekket.:happy: Si gjerne ifra hvordan det går! :happy:

Føler også at livmoren ikke har kommet noe spesielt høyere opp når jeg ligger flatt og kjenner på magen. Håper det er normalt at det vokser i litt rykk og napp. Spennende med OUL på torsdag, er jo deilig å bare få sjekket.:happy: Si gjerne ifra hvordan det går! :happy:
Samme her, syns livmoren har ligget rett under navelen en god stund nå. Men den kommer ikke opp ved navlen rundt uke 24 har jeg lest, så da stemmer det vel ganske bra. Ja jeg grugleder meg til ultralyd nå, har vært på privat og alt sto bra til, men er spent nå på om baby har vokst siden sist. Skal oppdatere :)

Samme her, syns livmoren har ligget rett under navelen en god stund nå. Men den kommer ikke opp ved navlen rundt uke 24 har jeg lest, så da stemmer det vel ganske bra. Ja jeg grugleder meg til ultralyd nå, har vært på privat og alt sto bra til, men er spent nå på om baby har vokst siden sist. Skal oppdatere :)
Samme her! Men det er en stund siden nå, var i uke 12 og 13. Vi får satse på at alt er fint :angelic:

Jeg tenker at kanskje man ser seg litt blind innimellom, kanskje man ikke ser magen har vokst men at den faktisk har det?
Jeg har kun gått opp 1kg nå (er i uke 20 i morgen) men jeg har og endel for mange kg fra før. Følte selv jeg bare så tykk ut lenge men når jeg har anstrengt meg eller spist så tyter magen virkelig ut hehe

Jeg er uke 17 nå og ser fortsatt bare litt oppblåst ut, ikke noe mer enn de siste ukene... Jeg har litt magefett fra før, så tenker det kan skyldes det. Føler jo at det er litt hardere enn før.

Magen er fremdeles (16+2) ikke-eksisterende lol. Men livmoren har visst vokst, så det må jo ha blitt en del trangere der inne.

Det er nok veldig forskjellig hvor mye magen vokser utvendig. Noen har livmoren bøyd fremover, mens hos andre ligger den bøyd mot ryggraden, og gravidmagene vil jo da se veldig forskjellig ut :) Der finnes jo også de som ikke merker at de er gravide før de plutselig føder, så normalspekteret er enormt

Hvordan går det med dere? Syntes fremdeles ikke magen har vokst noe her siden uke 15/16. Er i uke 19 nå:nailbiting::nailbiting: ordinær ultralyd på fredag

Hvordan går det med dere? Syntes fremdeles ikke magen har vokst noe her siden uke 15/16. Er i uke 19 nå:nailbiting::nailbiting: ordinær ultralyd på fredag
Samme her... Uke 18, ser ut som litt ekstra fett/oppblåst nederst av magen, men ville aldri gjettet det var en gravidmage! Vil ha ordentlig kul snart :smiley-ashamed004

Lillemor her har vokst godt i følge ul. Men hu ligger mye bak i bekkenet og nede. Så magen ser variert ut utifra posisjonen <3 så det kan være noe så enkelt som
Hvordan de ligger ! Var sånn med gitten min også

17+4. Jeg føler meg bare litt småfeit, egentlig. Noe som jo er tullete, men jeg ser ikke det minste gravid ut, føler det ser ut som jeg er blitt litt «dvaskere» bare. Kombinert med ekstrem søvnmangel og medfølgende blek hud og ringer under øynene så kunne jeg snart fått jobb som før-plakaten til et livsstilsprogram :hilarious: Håper graviditetsgløden slår inn snart, as.

Back
Topp