Syns du ukene går fort eller tregt?

LilleSjøstjerne

Forelsket i forumet
hvor langt på vei er du nå og syns du det har gått fort eller tregt? :)

Har min siste dag av uke 10 i morgen, så er jeg 11 uker på vei, men skal ha planlagt KS, så i uke 12 er jeg en tredjedel ferdig. Syns tiden har gått ufattelig fort så langt ❤️
 
Er 12 uker. Og med ferie og 4 barn under 8 år hjemme på 6. Uken så synes eg det går veldig fort! Men nå har eg komt til uke 12 så nå kan det godt gå litt saktere så eg rekker å tenke litt hehe
 
både óg :) De ukene jeg har hatt ferie har det gått fort, de andre heller sakte.. Håper tiden går fort frem til oul! :)
 
Gått ganske tregt egentlig...
Blir mye alenetid når jeg er sykemeldt og da går dagene seint :oops:
 
Jeg syns det har gått veldig sakte [emoji31] men nå er jeg ganske nervøs av meg, så hver dag har vært lang synes jeg... Gått litt fortere siste dagene da [emoji847]
 
Synes også tiden har gått veldig tregt...skulle gjerne vært langt over 12 uker, men er ikke helt der enda.
Håper det går litt fortere fremover nå, går på ferie neste uke :D
 
Foreløpig syns jeg egentlig det har gått ganske sakte. Tror det kommer til å gå raskere når hverdagen starter igjen:)
 
Hehe! Husker de andre gangene, da jeg varm kvalm, tiden gikk ikke fremover i det hele tatt, så endelig var det min tur med ett enklere svangerskap. Håper de som føler det går tregt får en annen opplevelse når kvalmen slipper etc ❤️
 
Litt begge deler. Går fryktelig tregt de dagene jeg er dårlig, men så går de fort igjen når jeg går inn å sjekker hvor langt jeg er på vei [emoji28]
 
Jeg synes egentlig tiden har gått fort, kan ikke tro at jeg har vært gravid siden mai! Men så har den ikke gått fort nok heller, føler jo jeg har vært gravid kjempe lenge, men så er jeg jo bare 13 uker på vei ;)
 
Føler det går veldig treigt :/ men det har vel med at jeg gleder/gruer meg til TUL nr.2 fredag neste uke :)
 
Synes det sniiiiiiler seg av gårde. Ser fram til at ferien er over, for da går nok dagene litt raskere :)
 
Går nesten for fort nå syns jeg! Første ukene gikk tregt, men nå som jeg vi alle i hus har ferie sammen flyr tiden av gårde :)
 
Back
Topp