Syns du julepynt er fint?

Juliette

Forumet er livet
Liker du nisser, engler, julekuler, julelys, stjerner, kranser, julegardiner, juleduker, glitter og annet julestæsj?

Lekkert eller gresselig?

Jeg har pynta litt til jul (skal være mest hos andre), og syns det har blitt ok fint. Enkelt, ikke for glorete, sånn etter min smak. Men egentlig har jeg aldri vært stor fan av julepynt, syns det heller er mindre pent..

Generellt ikke! Her er det pyntet til jul, men ingen nisser ol. Kun pynt i rødt og sølv. Det samme på juletreet.

ORIGINAL: tosøtesmå

sånn amerikansk julepynt med lysfigurer på taket og veggene og i hagen er grusomt stygt og glorete! og sånn blinkelyslenke til å henge på terassen og sånn. Kjempe fælt!
Men sånn jeg har pyntet det syns jeg det er fint. Pynter jo ikke med noe jeg syns er stygt liksom[8D]

Ja, grusomt! Less is more..

Liker ikke sånn amerikansk stil. Er helt grusomt[:'(] Overlesset med nisser og sånn er heller ikke fint. Og engler er ikke helt jul for meg. Men har julegardiner i stua og på kjøkkenet, adventstake, juleduker og en del julelystestaker. 2-3 nisser på peisen også. Så ikke noe overdådig jul her. Synes det er stilig med litt gjennomført jeg, og ikke bare strø julepynt overalt[;)] Men synes heller ikke det er noe fint med bare hvitt og sølv som en del har. Må ha litt rødt når det er jul!

Ja, men alt i moderate mengder. Og liker litt "classy" pynt, ikke bare en hau med nisser og slikt.

vell..... ved siste telling, hadde jeg over 300 nisser.....[8|]
så pynter masse til jul, masse nisser og noen engler/snømenn/bamser...

resten av året er det veldig lite nips fremme, så liker egentlig ikke sånn overlessing, men...

ORIGINAL: Refleksheks

Det er mye jeg IKKE liker av julepynt - liker det enkelt.
Men i år så har vi dundret til med det vi har, og datteren i huset har fått være med å sette pynten ut.
Er ikke noe gjennomført - men på hennes premisser, og hun har ordentlig juleglede [:)]
Schtøgge nisser, nydelige engler, stygge engler, glorete nisser, hjemmelagede nisser, lekre nisser...
Hvite lys, rød lys, gullfat, sølvfat osv osv [:D][:D]
Ganske vittig, litt sjarmerende og litt pling-plong.

[:D] Alt for barna

Syns det som er varmt og koselig er pent.

Liker ikke farga lys, altfor mange lys, stygge store farga nisser og fjasepynt.

Jeg syns til mer det blinker og lyser til kulere er det[:D][:D]

Back
Topp