Syns du det er sært?

©Smartass

Forumet er livet
Hjemme hos oss sitter vi bare på gulvet. Hadde det ikke sånn der vi bodde før, men valgte å ha det sånn da vi flytta hit nå.
Vi har type "madrasser" på gulvet, og puter osv. istedet for sofa. Og da har vi seff ikke bord heller.[;)]

Alle måltider spises på gulvet osv.
Vi spiser stort sett i stua, men hvis det bare er jeg og barna, så hender det seg vi spiser på kjøkkengulvet.

Jeg har et barbord med to stoler på kjøkkenet, men bortsett fra dette er wc eneste sittemøbel.[8D]

Sært?

Hva hadde du tenkt hvis du kom hit på besøk? Eller hadde du ikke orket å komme hit på middag?[:-]

sitter dere å¨bøyer dere å spiser da?? ser for meg at dere sitter litt dårlig? eller er det vanesak?

I mi verd, JA! Kunne komme å ete hjå deg åleina, men ser for med o'trolls hadde jogga bananas.... ! Rekner med du ikkje har hatt bekkeløsning ol? Eg hadde daua om eg måtte opp og ned frå golvet kvar gang er skulle sitte de siste par åra...[8|]

ORIGINAL: ©Smartass For Life!

Hjemme hos oss sitter vi bare på gulvet. Hadde det ikke sånn der vi bodde før, men valgte å ha det sånn da vi flytta hit nå.
Vi har type "madrasser" på gulvet, og puter osv. istedet for sofa. Og da har vi seff ikke bord heller.[;)]

Alle måltider spises på gulvet osv.
Vi spiser stort sett i stua, men hvis det bare er jeg og barna, så hender det seg vi spiser på kjøkkengulvet.

Jeg har et barbord med to stoler på kjøkkenet, men bortsett fra dette er wc eneste sittemøbel.[8D]

Sært?

Hva hadde du tenkt hvis du kom hit på besøk? Eller hadde du ikke orket å komme hit på middag?[:-]

Hadde tenkt: Oooh, har jeg kommet til kurdistan? [:D]
Neida, synes det så fint ut, jeg [:)] La ikke merke til det på bilde, før du nevnte det selv [8D] Liker at man har noe utenom det vanlige. Selv kunne jeg tenke meg sånne lave møbler, type lav sofa og lavt sofabord i marrokansk stil [:D]

ORIGINAL: KariKanin

sitter dere å¨bøyer dere å spiser da?? ser for meg at dere sitter litt dårlig? eller er det vanesak?

Helt klart en vanesak.[:)] Trengs ikke så mye bøying[8D]

Sært?

Svært rart og uvanlig, hadde blitt helt paff om jeg kom inn til dere [8D]

Gubbens drøm, det... Nærmere Profetens Sunnah (levemåte, anbefalinger...)

Men jeg er litt sånn tja, vanemenneske. Men kunne tenkt meg det egentlig i ene hjørnet av stuen. Liker det godt når jeg kommer til andre, fordi jeg synes det egentlig er ganske lettvint.

Åh, det høres deilig ut. Hater stoler, jeg er så kort at jeg rekker aldri ordentlig ned til gulvetmed beina. Og det er seriøst slitsomt.

Sitter ofte på gulvet selv, spesielt når jeg tegner eller skriver. Og det hender jeg og snuppa spiser frokost på gulvet, selv om vi har kjøkkenbord[8D]

Drømmehuset!! Tenk å bare kunne slenge seg ned nesten hvor som helst.. [:D]

Jeg kunne ikke levd sånn. Jeg har ofte besøk av mine besteforeldre og foreldre og de kan ikke sitte på gulvet på grunn av rygg, hofte o.l.

Men det ser jo veldig koselig ut da[:D]

for meg som knapt har sett noen i virkeligheten med hijab før så var det stort å få se bildet av deg, som jeg kunne ha vokst opp med, i hijab..

så kan du jo da se for deg hvor vant jeg er med at folk sitter på gulvet.... not so much.. Men jeg er ikke fremmed for tanken.. hadde nok kanskje ikke valgt det selv da jeg for tiden bruker mye tid på sofaen. men de som kjenner meg har også sett meg liggende på gulvet (uten alkohol i blodet) pga komfort...

Hvis jeg hadde blitt invitert på middag til deg (eller noen andre som spiste på gulvet) så hadde jeg nok følt det var litt spennende.. en opplevelse.. hadde blitt skuffa om jeg fikk servert kjøttkaker i brun saus da... det må jeg si..

og når det kommer til barbordet.. er det det vi siklet på fra ikea?

ORIGINAL: MammaGutten

Sært?

[:D][:D]

må legge til at jeg i utgangspunktet trives bedre på gulvet enn i sofa! bare veldig smertefullt med bekkenløsning og vond rygg!

Sitter ofte på gulvet selv jeg, så det hadde gått veldig bra.
Egentlig ganske praktisk [:)]

Litt uvanlig er det jo, men hvorfor ikke. Skulle ha store vansker nå som høggravid men ellers hadde jeg kunnet spise middag sån. Dere har ikke hunder i hverfall var min første tanke [:D]

ORIGINAL: *Musti*

ORIGINAL: MammaGutten

Sært?

[:D][:D]

Dette krever jo forresten bare MASSE illustrasjonsbilder!! [:D]

Spiser ikke mat fra gulvet, så ja. Jada, maten ligger på fat, men det er kort vei fra gulvet, og alt som svirrer rundt der, og opp på fat osv. [8D]

Syns for øvrig det er et ork å komme meg opp fra sofaen så hadde vel bare blitt værende på gulvet for ever om vi skulle sittet der istedet for i sofa/på stoler. [8D]

Back
Topp