Syns dette går fort!

Dette har gått alt for fort ja! Sist jeg kommenterte her så var jeg 17-18 (?) uker på vei, og nå er jeg 34 :eek: Føler ikke det er så lenge siden du postet dette innlegget :p Hvor har tiden blitt av?
Tenkte akuratt det samme når jeg så denne tråden var aktiv igjen! Syns en periode i 2 trimester at det gikk litt tregt, men etter å ha kommet til uke 30, så har tiden rast avgårde igjen.

Tenkte akuratt det samme når jeg så denne tråden var aktiv igjen! Syns en periode i 2 trimester at det gikk litt tregt, men etter å ha kommet til uke 30, så har tiden rast avgårde igjen.

Godt er det:) Nå går vi vel snart inn i de aller treigeste ukene av hele graviditeten. ;)

Hahah ja! Jeg har liksom syntes i perioder innimellom at det har gått treigt, men hallo 42 dager bare til termin?! Hva skjedde med at jeg var akkurat 100 dager på vei hahaha:p

Vanligvis går de siste ukene tregt, ja.

Men for min del tror jeg tiden kommer til å race avgårde også da. For desember er alltid så travel, jeg husker i fjor, tror ikke det var en eneste dag det ikke skjedde noe spesielt! Avslutninger, julefrokost, nissefester, julebord (også i barnehagen!), luciatog, show og så videre. Med 3 barn tror jeg det blir tett program. Og så er jeg langt i fra like utålmodig med nr.4 som jeg var med de andre og føler jeg har good tid på meg ennå og at 13.desember er leeenge til enda. Og i alle fall hvis han blir liggende i magen over termin.

Vanligvis går de siste ukene tregt, ja.

Men for min del tror jeg tiden kommer til å race avgårde også da. For desember er alltid så travel, jeg husker i fjor, tror ikke det var en eneste dag det ikke skjedde noe spesielt! Avslutninger, julefrokost, nissefester, julebord (også i barnehagen!), luciatog, show og så videre. Med 3 barn tror jeg det blir tett program. Og så er jeg langt i fra like utålmodig med nr.4 som jeg var med de andre og føler jeg har good tid på meg ennå og at 13.desember er leeenge til enda. Og i alle fall hvis han blir liggende i magen over termin.
Du har et godt poeng der, jeg tror også at det ikke vil "stoppe" opp for meg heller da jeg aldri går ut i ordentlig permisjon før jeg absolutt må siden jeg er fulltidsstudent og ønsker å få med meg mest mulig før jeg tar en pause. Tror de 3 siste ukene før termin er de tregeste for folk pga du da endrer hverdagen såppass mye og sitter mer hjemme enn vanlig :-) Så er jo også adventstiden så nydelig, og hver dag er en ny glede i jula <3

Back
Topp