syns det er så koselig..

Finnsikkemer

Forumet er livet
at vi har blitt så mange her inne!! :) burde hatt nederst på termin tråden (under datoene) hvor mange damer vi er :)

kjempe koselig :-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

moro at vi blir mang ja <3

Ja veldig koslig :) Godt å ha et forum der man kan snakke litt sammen. Håper at det kan korte ned på ventetiden :D Sist synes jeg det gikk så treigt. Håper det går fortere denne gangen :)

at vi har blitt så mange her inne!! :) burde hatt nederst på termin tråden (under datoene) hvor mange damer vi er :)

Det bør jo gå ann å la seg ordne de ;) Jeg kan ivertfall ha en oppsummering på terminlista hvor mange som er på den, og oppdatere etter hvert ;)

Ja veldig koslig :) Godt å ha et forum der man kan snakke litt sammen. Håper at det kan korte ned på ventetiden :D Sist synes jeg det gikk så treigt. Håper det går fortere denne gangen :)

Håper også at det vil korte ned på ventetiden ;) Syns det går så utroooooolig seint akuratt r v ell fordi jeg er så rnå, men det redd det skal gå galt igjen :( Men det er også bra med ett forum hvor man kan snakke å spørre andre, nå når det er så tidlig og "hemmelig"!! Ellers så hadde den stakkars kjæresten min blitt dritt lei av gravidsnakk :P

Håper også at det vil korte ned på ventetiden ;) Syns det går så utroooooolig seint akuratt r v ell fordi jeg er så rnå, men det redd det skal gå galt igjen :( Men det er også bra med ett forum hvor man kan snakke å spørre andre, nå når det er så tidlig og "hemmelig"!! Ellers så hadde den stakkars kjæresten min blitt dritt lei av gravidsnakk :p

Husk hvor viktig det er med positive tanker :) Jeg er sikker på at det går bra. Jeg er litt redd innimellom jeg også, men prøver å ikke tenke på det. *krysser fingrer, tær og alt som kan krysses for deg* :)

Husk hvor viktig det er med positive tanker :) Jeg er sikker på at det går bra. Jeg er litt redd innimellom jeg også, men prøver å ikke tenke på det. *krysser fingrer, tær og alt som kan krysses for deg* :)

Ja, positivitet er kjempe viktig ;) Men jeg vet så alt for godt hvor galt de kan gå, og det gikk jo galt for meg forje gang... :( Og det er så friskt i minne med tanke på at det var den 23.november, så er så veldig kort tid siden :/ Men tenker med meg selv at det nok ikke skjer 2 ganger på rad :D Men skal bli godt når disse 12 ukene er over :D ;D

Back
Topp