Finnsikkemer
Forumet er livet
at vi har blitt så mange her inne!! burde hatt nederst på termin tråden (under datoene) hvor mange damer vi er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
at vi har blitt så mange her inne!! burde hatt nederst på termin tråden (under datoene) hvor mange damer vi er
Ja veldig koslig Godt å ha et forum der man kan snakke litt sammen. Håper at det kan korte ned på ventetiden Sist synes jeg det gikk så treigt. Håper det går fortere denne gangen
Håper også at det vil korte ned på ventetiden Syns det går så utroooooolig seint akuratt r v ell fordi jeg er så rnå, men det redd det skal gå galt igjen Men det er også bra med ett forum hvor man kan snakke å spørre andre, nå når det er så tidlig og "hemmelig"!! Ellers så hadde den stakkars kjæresten min blitt dritt lei av gravidsnakk
Husk hvor viktig det er med positive tanker Jeg er sikker på at det går bra. Jeg er litt redd innimellom jeg også, men prøver å ikke tenke på det. *krysser fingrer, tær og alt som kan krysses for deg*