Syns det er mye sniking i køen her nå...

Babyboom

Forumet er livet
*MIA*
her føder jo den ene etter den andre.. hva med oss som er på overtid ? er det ikke snart vår tur? hehe

Mye sniking ja!![;)]  Blir nok noen dager til i magen min bebisen her tror jeg...må bare prøve å smøre meg med tålmodighet!!

ja, d er litt sniking i køa nå ja..... hmmm... synes dere på overtid fortjener å få babisene snart nå!!! Masse fødestøv til dere!
**
*

Vil fryktelig gjerne føde selv.......
Men håper virkelig det blir fart i "sakene" dine nå, du har ventet og slitt lenge..så jeg håper du er neste fødene ut....[:D][:D][:D]

ORIGINAL: annelis

ja, d er litt sniking i køa nå ja..... hmmm... synes dere på overtid fortjener å få babisene snart nå!!! Masse fødestøv til dere!
**
*

Signerer denne[:)]

ORIGINAL: gulltopp 2

Vil fryktelig gjerne føde selv.......
Men håper virkelig det blir fart i "sakene" dine nå, du har ventet og slitt lenge..så jeg håper du er neste fødene ut....[:D][:D][:D]

takk for det, håper alle som skulle ha fødr føder ;) unner selvføgelig alle de andre det også ;)

*sender masse fødestøv din vei!*

Jeg har ikke tenkt å snike hvis du føder den neste uken *ler*
Men etter det kan jeg ikke love noe *begynner å bli leeeeei*

Jeg blir nok ikke å snike... var til kontroll i dag og fikk beskjed om at jeg var lite moden [:@] Fikk beskjed om å ta akupunktur for å modnes raskere.

ORIGINAL: EliPeli

Har bestillt fødsel til meg selv i neste uke jeg. Da synes jeg det passer perfekt.
Sender masse fødestøv til deg gravi82 og dere andre som er på overtid!!!

takk ;)

Jeg kan godt føde på onsdag jeg. Må bare ha meg ei god natts søvn i natt så er jeg klar! Men jeg har termin i dag da, så jeg sniker ikke i køa sånn sett. [:)] Håper dere som er klare føder snart! 

Back
Topp