Syns det er litt trist

Drømmemamma

Flørter med forumet
at noen kopierer rett av tingene man har skrevet og laget her inne. Bilde som jeg har som signatur har jeg funnet,men jeg har selv skrevet på det å tegnet på stjernene på det. Å plutselig er det flere som har akkurat samme bilde.. Syns det blir litt trist det. Samme med noe utav tekstene jeg har hatt,de ble også kopiert. Det blir jo litt kjipt vist alle skal ha det samme..
Håper ellers alle har en fin kveld! Her er det beat for beat på skjermen :-D

Trodde det var poenget med sånne jeg? At alle skulle ha det samme. Sånn var forrige forum hvertfall

Ok?.. Det vet ikke jeg noe om ihvertfall.. Alle her lager nå forskjellige. Så ikke vet jeg,men jeg laget min egen isåfall. Men vist det er sånn så vet jeg jo det. Men jeg sendte nu en pm til ei for å spørre om det var grett at jeg kunne låne bilde for så å lage det til mitt eget .. :-)

jeg tror nok at det bare er en misforståelse.. At noen har trodd at det var et fellesbilde for termingruppen vår.. Er nok ikke ment å stjele fra deg..

Det kan godt hende! Ikke sånn ment,men ble bare litt lei når jeg har prøvd å laget min vri på det for å få ting personlig.. Nå tenker jeg både på tekst å bilde,så blir det fort ikke personlig lenger. Men vist det er sånn at alle skal og vil ha samme bilde så er det jo grett for meg altås

Veldig koselig bilde.
Tror folk har forskjellige "regler" på det der. 
På mitt forrige terminforum, var det flere som laget, men alle ble samlet i en tråd, så kunne folk velge seg den de ville ha. Bare de med navn/egne bilder var private. Ikke så lett å vite at du ville ha ditt for deg selv, når du bruker et bilde som er i maaaaange andre signaturer på babyverden

Skjønner den! Jeg viste ikke det,men vet at det er flere som bruker samme bilde. Derfor gjorde jeg en egen vri på det for å få det til min egen sigantur.

som regel lager folk slike terminforum-signaturer som en felleskaps-greie. om du vil ha en privat så lag en privat en;) skriv nicket ditt øverst f.eks...

Mrs Lutz skrev:
som regel lager folk slike terminforum-signaturer som en felleskaps-greie. om du vil ha en privat så lag en privat en;) skriv nicket ditt øverst f.eks...

Var det jeg og trodde. Folk kommer med forslag så stemmer man på den man liker best

tjukka_igjen skrev:
Trodde det var poenget med sånne jeg? At alle skulle ha det samme. Sånn var forrige forum hvertfall

Ja sånn var det i de 2 andre gruppene jeg var i. Vi hadde en "logo" som var for oss jentene som var i den gruppa :) Sikkert det folk har tenkt :)

Back
Topp