syns det er litt teit

tosmå*

Glad i forumet
når folk maser om takkekort, og ungen er ikke 2 mnd engang[&:].

Ja jeg har laget takkekort, men har ikke fått levert ut alle enda. Å så etterlyser folk takkekort da. Er jo ikke 2mnd siden jeg fødte engang. Oppgitt![&:][:-]

synes det er uhørt å be om takkekort i det hele tatt jeg.. ja, jeg lager, men synes ikke folk skal mase eller kreve. Jeg har forresten ikke laget takkekort etter dåpen enda [&:]

Går det an[&:] Hadde aldri forventet å få takkekort så fort - og aldri om jeg hadde gått å mast om det! Det tok flere måneder før vi klarte å få ut takkekort - og ingen kom og maste om det. Nei det er for dårlig! Jeg gir aldri gave med tanke på at jeg skal få takkekort - men fordi jeg har lyst!

ORIGINAL: Elimor

Går det an[&:] Hadde aldri forventet å få takkekort så fort - og aldri om jeg hadde gått å mast om det! Det tok flere måneder før vi klarte å få ut takkekort - og ingen kom og maste om det. Nei det er for dårlig! Jeg gir aldri gave med tanke på at jeg skal få takkekort - men fordi jeg har lyst!

Helt enig!! Tok litt tid før jeg ga ut takkekort jeg også..

det er rett og slett uhørt... [:'(]

jeg forventer aldri å få takkekort.. men syns det er utrolig koselig å få det. [:)] men forvnetre det ikke innen den og den tiden etc[:)]

hæ rett og slett frekt. kunne ikke fallle meg inn å sørre etter det

så det er ikke bare neg som er hormonell og overfølsom her[:D]. det e godt! Noen venner av svigers dette da... blir så irritert jeg.[>:][:D]

Jaha????? Syns det er teit at folk etterlyser det i det hele tatt jeg...[&:]

Så dust! Man kan ikke kreve å få takkekort synes jeg. Og når man akkurat har født, så er man faktisk opptatt med andre ting. Så det må du ike bry deg om.....

Back
Topp