syns det er litt frekt

lille iskaffe

Forumet er livet
vi kom hjem fra butikken nå og rett innen for døren lå det et ark fra jehovas vitner (sånn det skrives)om deres religion og når det var møter o.l. Har ingen ting i mot dem, MEN å brette det og stappe det inn i dørsprekken så det lander inne det syns jeg var frekt.Prøvde selv nå og jeg klarte det ikke.Hadde de gått inn hvis det ikke var låst da eller? Syns folk skal få bestemme selv om de vil ha det eller ikke. SÅNN:DAGENS UTBLÅSNING[:D]

ORIGINAL: astrone

[&:]
ja,det var frekt!!!!!

Er litt enig,de trenger ikke å prakke religionen sin på folk.Men med tanke på hvordan de gamle kristne korsfarerne gjorde det når de skulle tre kristendommen ned over hodet på folk,så er Jehovas Vitner ganske harmløse da[8D][:D]

Men har døra di stått ulåst så de har åpnet den og lagt papiret innenfor tror du??[&:]

ORIGINAL: Daizee

Er litt enig,de trenger ikke å prakke religionen sin på folk.Men med tanke på hvordan de gamle kristne korsfarerne gjorde det når de skulle tre kristendommen ned over hodet på folk,så er Jehovas Vitner ganske harmløse da[8D][:D]

Men har døra di stått ulåst så de har åpnet den og lagt papiret innenfor tror du??[&:]

neida, døren har vært låst den, men de har klert på en merkelig måte å stappe den inn i mellom døren og karmen så den havnet inne.

ja,det var frekt!!!!!

ORIGINAL: *LiseT*

Ikke frekkere enn kirkebladet som dumper ned i postkassen i tide og utide. MED GIRO OG TIGGING OM Å BETALE!!

postkassen er i allefall til post den da.DET er ikke gangen min

hadde syns det hadde vært like frekt om det var annen religion eller en reklame jeg asså.

i påsken er de extra pågående de folkene,og de blir rett og slett SINNA/irritert hvis du ikke tar imot sånn brosjyre[:-][:-]
har flere ganger tatt imot brosjyre fra de ute på gata og bare hevet det ved neste søppel...
har prøvd å si nei mangen ganger også,det funker det og,hvis du ikke ser på de...hehe,då følger de søren meg etter deg til du tar imot,er mitt inntrykk[:'(]

de er helt utrolig frekke og pågående,har ikke noe til overs for dem i det hele tatt!

ORIGINAL: Daizee

sign!

ja,det var frekt!!!!!

Back
Topp