Syns det er litt dumt..

Krøllo

Elsker forumet
Imorgen er det tid for UL, jeg gleder meg masse, men det er en ting jeg tenker på....

ALLE sier  "Ja nå får vi håpe det blir en jente da"..
Det har faktisk gjort slik at jeg tror jeg får en liten skuffelse om det er en gutt (føler meg fæææl som tenker slik)... Men det er fordi jeg føler at andre ikke blir glad hvis det er en gutt til, siden vi har 2 fra før...  

Jeg prøver å tenke at det er ikke viktig hvilket kjønn det blir, men så er det en del av meg som håper jeg kan få shoppe kjoler feks...

Skulle ønske jeg kunne klare å drite i alle som sier de håper på jente. Får faktisk ikke lyst å fortelle noen kjønnet, bare fordi jeg ikke orker å høre " åå leit det ikke ble jente denne gangen heller da "...

uff, skjønner deg veldig godt! hva med å holde det hemmelig slik at ingen andre får vite det før babyen er ute? 

jeg får å masse spm om ikke jeg håper på jente siden jeg har en gutt fra før, men jeg ønsker så inderlig at babyen er frisk og fin at det betyr mer for meg. 

lykke til i morgen, det blir nok spennende 

Ja jeg har vurdert å holde det hemmelig, men min mor tyter hull i hodet på meg om at hun MÅ vite hva det er, hun er veldig god på å gi meg dårlig samvittighet hvis jeg ikke sier hva det er, for "stakkars" henne, hun må få strikke i enten rosa eller blått....

Får se hva vi bestemmer oss for.

Takk, skal oppdatere her inne med en gang jeg er hjemme igjen fra UL

sånt er bare teit!
Har en gutt fra før, og har fått høre "får håpe det blir jente denne gangen da, så dere har en av hver" flere ganger.. Blir faktisk sur jeg.. Som om det spiller noen rolle!!??
Er sikkert stas med en av hver, men ikke noe MER stas enn 2 gutter eller 2 jenter..

Masse lykke til på ultralyd i morgen! 

"Alle" tenker vel at det optimale er å få minst en av hvert kjønn, sånn at det er så enkelt å si at man gjerne skulle hatt det andre kjønnet om man har et fra før.. Vi får også høre det stadig vekk.. 

For min del så tenker jeg jo at det hadde vært veldig kjekt med ei jente (vi har gutt fra før), men for mini sin del så er det sikkert vel så kjekt med en lillebror.. en å se på biler med og gjøre sånne gutteting med når de blir litt større.. 

Så jeg tror vi kommer til å bli overlykkelige uansett, det viktigste er at den lille er frisk og fin :) 

Jeg skjønner deg kjempegodt!! Jeg har det sånn selv, selv om jeg "bare" venter nummer 2 og det ser ut som det er en gutt. Har fått mange kommentarer på at det er synd at det ikke ble jente så vi får en av hver....utrolig kjipt!
Men prøv og kos deg med ultralyden og vær glad om barnet er frisk og rask, uansett kjønn!!!

MittAndre <3 skrev:
Jeg skjønner deg kjempegodt!! Jeg har det sånn selv, selv om jeg "bare" venter nummer 2 og det ser ut som det er en gutt. Har fått mange kommentarer på at det er synd at det ikke ble jente så vi får en av hver....utrolig kjipt!
Men prøv og kos deg med ultralyden og vær glad om barnet er frisk og rask, uansett kjønn!!!

Ja jeg kommer nok til å kose meg på Ul uansett, var på tidlig ul i uke 13, alt så fint ut da, så da er det liksom enda lettere å håpe på en jente.. fordi jeg allerede vet at det er stor sjans for at alt fremdeles er bra.
Får bare lukke ørene for alle andre, og være glad for at vi i det heletatt er så heldig å få barn. Er jo ganske mange som sliter med å få, som overhode ikke bryr seg om det blir jente eller gutt.

Krøllo skrev:

MittAndre <3 skrev:

Ja jeg kommer nok til å kose meg på Ul uansett, var på tidlig ul i uke 13, alt så fint ut da, så da er det liksom enda lettere å håpe på en jente.. fordi jeg allerede vet at det er stor sjans for at alt fremdeles er bra.
Får bare lukke ørene for alle andre, og være glad for at vi i det heletatt er så heldig å få barn. Er jo ganske mange som sliter med å få, som overhode ikke bryr seg om det blir jente eller gutt.

Ja, det var jeg også så jeg tror jo også at alt er bra der inne. Og nå kjenner jeg han hver dag også så da er det enda letter å tro på at alt er bra. Må innrømme at det hadde vært stas om han var ei jente, men jeg gleder meg  masse masse til å se gutten min og kommer SELVFØLGELIG ikke til å elske han mindre enn hvis han hadde vært jente! Det er ikke det det handler om...man får bare plantet slike tanker i hodet fra omverdenen og tilslutt så blir det naturlig for oss og tenke det også...nei, vi får bare kose oss med at vi er så heldige å få barn!!!

Skjønner ikke hvorfor folk skal gå rundt og si sånn.. jeg har ei søster som tror det blir jente.. men det er noe annet, det er noe hun har på følelsen. Jeg har heldigvis ikke hørt det du har fått høre. Og jeg synes det er like fint om det kommer en gutt til. Satser på jeg slipper skuffa ansikter om jeg har en gutt i magen...

Først av alt: masse lykke til i morgen :) Håper dere får en flott opplevelse! 

Skjønner at du synes det er litt dumt. Folk snakker ofte før de tenker.. Jeg har en gutt fra før av og fikk vite nå på ul at vi venter ei jente, og alle er jo overlykkelige for dette og synes at dette er så fantastisk med en av hver. Så lurer på hva de hadde sagt om jeg hadde ventet en gutt til.. 

Back
Topp