Syns det er helt forferdelig

Vårbaby13

Forumet er livet
Når det er flere som mister.[:(] Så sitter vi selv og er kjempe glad for at man er blitt gravid, men allikevell livredd for å miste [:(]

Det er så urettferdig! Alle burde få beholde spiren sin synes jeg[&o]

Er helt enig med deg...
Syns det er kjempe trist at de mister, og det har blitt en del nå desverre.
Jeg unngår å lese dem, for jeg er så redd for å miste. Jeg er vel mer redd nå enn jeg var.
Jeg tror det lønner seg å nye, ikke bekymre seg, og kanskje ikke tenke så mye på det egentlig.

Og selv om jeg unngår debattene om at de har mistet, og heller ikke skrevet i dem, så betyr ikke det at jeg ikke bryr meg.
Jeg får stadig en tåre i øyekroken hver gang, men jeg vet for det første ikke hva jeg skal si, og jeg vil prøve å holde meg mest mulig positiv!

ORIGINAL: Savira

Er helt enig med deg...
Syns det er kjempe trist at de mister, og det har blitt en del nå desverre.
Jeg unngår å lese dem, for jeg er så redd for å miste. Jeg er vel mer redd nå enn jeg var.
Jeg tror det lønner seg å nye, ikke bekymre seg, og kanskje ikke tenke så mye på det egentlig.

Og selv om jeg unngår debattene om at de har mistet, og heller ikke skrevet i dem, så betyr ikke det at jeg ikke bryr meg.
Jeg får stadig en tåre i øyekroken hver gang, men jeg vet for det første ikke hva jeg skal si, og jeg vil prøve å holde meg mest mulig positiv!
det e sant det du gjør, man må holde seg positiv [:)] Positive tanker...

ORIGINAL: GunnElin

Dere skal bare glede dokker ovr at dokker fortsatt har en spire, e så gla på dokkers vegne.[:)] Å dokker skal ikke forlate forume. derme basta [:)][:)]
Dokker kan jo ikke for at andre mister. å man blir jo sef misunnelig men æ skjønne tanke gangen veldig..[:)][:)]

Nyt d å kos dere masse her... æ satse på å komme i et anna forum kanskje april mai? ja æ satse på d[:)]
Sååå herlig du e![:)]  Herlighet, ja meld deg inn på April/Mai.. Eg skal følge med på deg, og tusen takk for gode ord

Ja, det er kjempetrist! Har selv vært der for bare en liten måned siden, jeg hadde egentlig termin i januar 2011, men mistet i uke 5. Så jeg er ganske nervøs denne gangen...

Ja vi ska nok glede oss mye over den spiren vi har ennå! Jeg oppdaget MA i feb. men man må bare komme seg videre, det er mye mer vanlig enn man tror, og det er alltid noe "galt" med spiren som gjør at den ikke lever opp. Man må bare tenke sånn når det skjer..
Er liivredd selv, er bare så vidt 5uker nå men har bestilt legetime slik at jeg kan få UL i ca uke7. Kommer ikke til å få ro før jeg har fått sett et lite hjerte banke.. Men sier stadig til meg selv at jeg skal være suuperglad nå, men det er ikke så enkelt hele tiden.. Men denne gangen skal det gå!!! :)

Back
Topp