Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Saviradet e sant det du gjør, man må holde seg positiv [:)] Positive tanker...
Er helt enig med deg...
Syns det er kjempe trist at de mister, og det har blitt en del nå desverre.
Jeg unngår å lese dem, for jeg er så redd for å miste. Jeg er vel mer redd nå enn jeg var.
Jeg tror det lønner seg å nye, ikke bekymre seg, og kanskje ikke tenke så mye på det egentlig.
Og selv om jeg unngår debattene om at de har mistet, og heller ikke skrevet i dem, så betyr ikke det at jeg ikke bryr meg.
Jeg får stadig en tåre i øyekroken hver gang, men jeg vet for det første ikke hva jeg skal si, og jeg vil prøve å holde meg mest mulig positiv!
ORIGINAL: GunnElinSååå herlig du e![:)] Herlighet, ja meld deg inn på April/Mai.. Eg skal følge med på deg, og tusen takk for gode ord
Dere skal bare glede dokker ovr at dokker fortsatt har en spire, e så gla på dokkers vegne.[:)] Å dokker skal ikke forlate forume. derme basta [:)][:)]
Dokker kan jo ikke for at andre mister. å man blir jo sef misunnelig men æ skjønne tanke gangen veldig..[:)][:)]
Nyt d å kos dere masse her... æ satse på å komme i et anna forum kanskje april mai? ja æ satse på d[:)]