syns det e dumt

verteline

Elsker forumet
at folk spør koss eg e i form.. skikkelig rart sikkert men eg har så lyst å sei "eg har det heilt topp".. men så har eg jo fillen prøvd alt i bogå! eg e så lei av at eg føle eg må ramsa opp alt som har vært å e galt.. eg og vil ha et koooselig svangerskap!... 

men va ikkje bedre  sist da så jeg er vel ikke skapt for å gå gravid..

ikke misforstå meg, jeg klager ikke.. men har så lyst å kunne si TOPPERS.. isdede for.. kvalme,migrene,bekkenplager, magekatar osv osv.. skikkelig dritt å føla at eg altid syde.. bah!..

dagens utblåsning! :P

Hehe, litt morsomt at du sier det, for jeg sa akkurat det samme til sjefen i dag. Jeg føler at det stadig dukker opp nye plager og at jeg har klippekort hos legen snart. Og jeg blir så lei av meg selv og av å fortelle om alle vondtene. Jeg er overlykkelig for at vi skal ha barn, og så lenge ungen er frisk skal jeg tåle alt som kommer av plager. Men jeg skal innrømme at jeg trodde ikke at svangerskapet skulle gjøre meg så stusselig som jeg har blitt altså...
Har funnet ut at jeg skal sortere hva jeg sier til hvem. Orker ikke utbrodere til alle lengre. Skal bare si "Joda, det rusler og går, hvordan har DU det da?"... og bytte samtaleemne, hhehe...

godt det ikkje bare e meg holdt eg på å sei.. dumt at du og har det sånn alstå! :p

ja prøve og å skifte litt kjappt! :p hehe grue emg nesten te jordmor timen for å måtta lassa av alle plagene.. eg vil og ver ei gravide i god form å humøret på topp for fillen! :P

Kjenner litt til det samme. Er lei av å være kvalm nå. Prøvde så fint å fortelle på jobb i dag at jeg ikke var helt i form da jeg hadde spydd mye i går. Da fikk jeg i svar fra sjefen at enten er jeg syk eller så er jeg frisk. Nå ville hun ikke høre mer om at folk var litt småsyk og på jobb. Da følte jeg virkelig at det var verd å være på jobb kan du trygt si.

mammaspire skrev:
Kjenner litt til det samme. Er lei av å være kvalm nå. Prøvde så fint å fortelle på jobb i dag at jeg ikke var helt i form da jeg hadde spydd mye i går. Da fikk jeg i svar fra sjefen at enten er jeg syk eller så er jeg frisk. Nå ville hun ikke høre mer om at folk var litt småsyk og på jobb. Da følte jeg virkelig at det var verd å være på jobb kan du trygt si.

Det er da du får lyst til å snu på femøringen og sykmelde deg.
Missunner dem som har greie sjefer, og får forståelse fra arbeidsplassen sin.
Jeg har vært borte fra jobb én dag, etter at jeg begynte å kaste opp kl.02 på natta (i tillegg til at jeg var forkjøla og brakk meg hver gang jeg hosta.) Fikk høre fra min overordnede at hun ALDRI hadde hørt at gravide var dårlige på kveld/natt, for det het jo faktisk morgenkvalme for en grunn.. 

Jeg smalt fra meg til mannen her om dagen pga dette! Han spør hver dag hvordan formen er (skjønner jo hvorfor, men lell a!) og han er jo ikke den eneste. Stadig ramler det inn med meldinger både på mobil og fb om hvordan formen er. Føler jeg kan spy bare av spm akkurat nå...

Back
Topp