Syns det bare er snakk om reductil her jeg....Noen som slanker seg uten det??

tingeling1

Forumet er livet
Ingen som slanker seg på en "normal" måte her? Det er det jeg har planer om. Spise sunt, trene osv. Hadde gjerne trengt litt oppbacking og motivasjon fra flere som gjør det på denne måten. Fortell gjerne dine hemmeligheter og tips! [:)]
 
Jeg også gjør det på den måten, spiser sunt og trener. Men er veldig demotivert nå..kommer ingen vei lenger[:'(][:@] Men gir meg ikke, min motivasjon er å være fin til bryllupet om 8 mnd[:)] Men skulle gjerne hatt meg en kur på reductil jeg også..min bmi er 23,5, så jeg får ikke det[&:] Skal ha av 5 kg til..eller 8 kg hadde vært topp[:)]

Gå masse turer, i tillegg til annen trening (styrke, jogge osv) har funket for meg frem til for et par mnd siden..har stangnert litt nå. Å alltid forsyne meg kun en gang med middag og evt kake er også noe å huske på[;)]

Lykke til!
 
Ikke for å henge meg opp i noe her, men jeg går på reductil og jeg trener, spiser sunt og drikker masse vann alikevel.
Fikk bare litt følelsen av at du mente at de som går på reductil bare sitter på rompa og regner med at kiloene faller av.
 
jeg slanker meg uten reductil. Måten jeg gjør det på er å gå tur hver dag, trene 15 min styrke hver dag (en kroppsdel per dag) og jogger et par ganger i uken.
 
Når det gjelder mat, så prøver jeg å spise mye proteiner og lite karbohydrater.
 
Har som mål og slanke meg 15 kg. [&:]
 
[:)][:)]
 
Trådstarter har vel ikke skrevet at de som bruker reductil bare sitter på ræva og ser på kiloene forsvinne? Skjønte ikke helt hvor dere fikk det fra [8|]
 
Jeg bruker ikke reductil, men trener og spiser sunt for å gå ned litt og stramme opp [:)] Prøver å kutte ut det meste av karbohydrater, trener 3-4 ganger i uka, drikker masse vann og spiser hver 2-3 time [;)]
 
ORIGINAL: Bekkiz83

Trådstarter har vel ikke skrevet at de som bruker reductil bare sitter på ræva og ser på kiloene forsvinne? Skjønte ikke helt hvor dere fikk det fra [8|]

Jeg bruker ikke reductil, men trener og spiser sunt for å gå ned litt og stramme opp [:)] Prøver å kutte ut det meste av karbohydrater, trener 3-4 ganger i uka, drikker masse vann og spiser hver 2-3 time [;)]

 
Takk, nei det har jeg ikke skrevet [:)] Tror noen er litt overfølsomme på det som dreier som om reductil...
 
Har du gått ned mye på den måten? Hvor mye spiser du til hvert måltid når du spiser så ofte?
 
ORIGINAL: linan

Slanker meg uten Reductil. Prøver å få i meg lite karbohydrater,drikker masse vann,spiser ca hver 3.time,og går masse tur. Har en gymball som jeg også trener på om kveldene.

 
Hvordan trener du på den gymballen? Har jeg lyst til å prøve [:)]
 
Jepp, jeg slanker meg uten reductil[;)]
Har kommet tilbake på startvekta før graviditet, men vil gjerne ned 10 , helst 15 kg.
Spisre sunnere, triller turer med vogna og har kuttet ut godteri og snacks
 
Back
Topp