Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Syns dagane berre svinne hen, og plutselig er det gått endå ei veke Var ikkje sånn med første, så det er litt herlig!! Forsatt mange veker igjen til sikrare tider, så e herlig at det går fort. For det blir stadig verre å skjule den oppblåste magen ; )
Synes begge deler.. Jeg er allerede 10 uker på onsdag, men når dagene er som de er, så går jo tiden sakte også.... Også går jeg å venter på tidlig ultralyd neste fredag.. da går tiden treeeegt!
Synes det går litt sakte og gleder meg til det er tid for å si det på jobben. Heldigvis har jeg bare en natt uke, så en friuke, og en med morgenskift. Så er det ferie
Synes tiden går veldig treigt, og tregere tror jeg det vil gå. Greit med lang sommerferie, men kommer til å bli en laaaang høst om ikke arg.giveren min finner noe jeg kan gjøre på. Må finne meg en hobby tror jeg hvis ikke. Ellers kommer jeg tli å bli spør av å gå hjemme hele tiden
Syns de to første ukene gikk fort, dette er IVF, så da vet jeg fra dag 1 jeg er gravid, var uggent å gå å vente på resultatet, siden dette er det 6. forsøket. Nå når det har gått opp for meg at vi faktisk er gravide, får tiden bare gå sakte, bare alt går bra Skal på tidlig UL i morgen, da er jeg 7 +3 uker! Ser frem til å komme til uke 12, da skal flere få vite nyheten! Jeg har 3 uker igjen før jeg tar 2 mnd ferie eneste som er dumt er at det er for tidlig å si det på jobb, og igrunnen for sent etter ferien, men, men...får ringe de i ferien Tiden går sakte når man må skjule/holde det hemmelig, går vel bedre etterhvert