Syns dere tiden går tregt?

Sulemu

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Ja, overskriften sier vel det jeg lurer på! ;)

Jeg syns det har gått så fort bare frem til nå! Snart tid for å fortelle det til familie og venner. Grugleder meg. Kommer til å svime av :p

*Bruker BV app'en*

Går litt treigt ja. Måtte dei 4 neste vekene gå kjapt! Skal heldigvis berre jobba dei to neste så to veker ferie:)

Føles ut som jeg har vært gravid en evighet :p gleder meg og er veldig spent på ul, så tiden etter det går nok fortere enn den gjør nå ;)

Syns dagane berre svinne hen, og plutselig er det gått endå ei veke ;) Var ikkje sånn med første, så det er litt herlig!! Forsatt mange veker igjen til sikrare tider, så e herlig at det går fort. For det blir stadig verre å skjule den oppblåste magen ; )

Jaa;) er alene med en 3åring frem til 21 juni. Så ja!

Jeg synes det går saaakte!!! Vil lissom bare komme til uke 12 i første omgang, og det virker så langt unna!

Synes begge deler.. Jeg er allerede 10 uker på onsdag, men når dagene er som de er, så går jo tiden sakte også.... :p Også går jeg å venter på tidlig ultralyd neste fredag.. da går tiden treeeegt!

Syns det går kjempe tregt. Har nettopp laget nedtelling på tlf hvor lenge til vi skal fortelle folk det :-)

Syns det går veldig sent! Fortsatt en evighet til 12 uker.. Lyst å fortelle det til alle nå! :)

Går fort syns jeg ;) er 7+1 allerede - syns ikke det var lenge siden jeg fant det ut.

Synes det går litt sakte og gleder meg til det er tid for å si det på jobben. Heldigvis har jeg bare en natt uke, så en friuke, og en med morgenskift. Så er det ferie :)

Synes tiden går veldig treigt, og tregere tror jeg det vil gå. Greit med lang sommerferie, men kommer til å bli en laaaang høst om ikke arg.giveren min finner noe jeg kan gjøre på. Må finne meg en hobby tror jeg hvis ikke. Ellers kommer jeg tli å bli spør av å gå hjemme hele tiden

Jeg synes tiden går ganske så sakte.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Syns de to første ukene gikk fort, dette er IVF, så da vet jeg fra dag 1 jeg er gravid, var uggent å gå å vente på resultatet, siden dette er det 6. forsøket. Nå når det har gått opp for meg at vi faktisk er gravide, får tiden bare gå sakte, bare alt går bra:-) Skal på tidlig UL i morgen, da er jeg 7 +3 uker! Ser frem til å komme til uke 12, da skal flere få vite nyheten! Jeg har 3 uker igjen før jeg tar 2 mnd ferie:-) eneste som er dumt er at det er for tidlig å si det på jobb, og igrunnen for sent etter ferien, men, men...får ringe de i ferien:-) Tiden går sakte når man må skjule/holde det hemmelig, går vel bedre etterhvert:-)

Veldig seint!!

Back
Topp