syns dere pepsi max er godt i krus??

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Jeg klarer ikke å drikke pepsi max fra krus/kaffekopp.
den bruser voldsomt,og dør med en gang.
smaker merkelig.
flere som meg??

KUN DE SOM LIKER PEPSI MAX I UTGANGSPUNKTET SKAL SVARE I DENNE TRÅDEN....
(visste det kom mange sånne "jeg liker ikke pepsi max osv....)

Jeg liker ikke så godt pepsi max i utgangspunktet jeg da.. så drikker jeg den så må det være fra flaska (dvs ei lita ei )

Helt enig. Må være glass.
Liker ikke så godt å drikke fra halv lite flaske heller, blir så fort tam.

Altså, om den er i glass, kopp, fingerbøll, eggeglass, varm eller kald spiller ikke så stor rolle her egentlig  MEN den smaker jo best iskald i glass. 

Synes ikke pepsi max er spesielt godt, men vil helst ha akkurat den i krus.. Det er alt for mye kullsyre i den, så jeg liker den best "dau" :p

Jeg liker kun Pepsi Max om jeg er fullstendig dehydrert og alternativet er oter-urin. 

Så det så :P

Labambie skrev:
Altså, om den er i glass, kopp, fingerbøll, eggeglass, varm eller kald spiller ikke så stor rolle her egentlig  MEN den smaker jo best iskald i glass. 

ja er det kun krus i nærheten når jeg blir tilbudt max, så sier jeg ikke nei.....

JA! HELT enig med deg.. Pepsi max KAN ikke drikkes fra krus.. 

Speedsjarken skrev:
Jeg liker kun Pepsi Max om jeg er fullstendig dehydrert og alternativet er oter-urin. 

Så det så :P

Hahahahahaemoticon

Krus går an, ikke pappkrus men keramikk og glass er greit :-)
Liker best cola zero jeg, den smaker godt men ikke så godt at jeg må ha den hele uka.
Så med utgangspunkt i lettbrus av colatypen så synes jeg at det smaker best fra glass, så kanskje krus eller kopp, så fra flaska men da blir det egentlig for mye kullsyre, og så aller sist i pappbeger.

Best? Iskald med litt isbiter oppi et høyt glass.

Men brus går ned altså, selv den varme slumpen med på kanten til for lite kullsyre som sto igjen på bordet lørdags kvelden....

Liker den best nyåpnet rett fra kjøleskapet i glass!! Prøvde meg på bodumkopp i bilen her en dagen... det ble bare helt feil! emoticon

Oceania skrev:
Liker den best nyåpnet rett fra kjøleskapet i glass!! Prøvde meg på bodumkopp i bilen her en dagen... det ble bare helt feil! emoticon

den har jeg prøvd meg på også......BLÆ

Ingen brus kan drikkes i krus!

Det gjelder foresten og vann, det smaker bare rart i krus.

Eneste som passer i krus er kaffe, te og andre VARME drikker.

Brus skal drikkes fra glass eller rett fra flaska

Det er KUN kaffe, te, kakao, gløgg, toddy (ja, varme drikker generelt) som føles riktig å drikke av krus! Hehe, jeg tar selvfølgelig krus hvis jeg får det servert eller det kun er det som er alternativet, men velger aldri krus til å drikke noe som helst annet (vann, melk, brus, saft etc) enn varme drikker.

Hahaha, NEI, det funka ikkje i krus! Morosomt at det tydeligvis ikkje berre er meg som tenker på sånt! 
Pepsi Max er absolutt best i stettglas ;) 

krus er ikke det beste å drikke det fra nei, men pepsi max går ned uansett;)

Nå har jeg ikke drukket Pepsi Max på 10 år, men når jeg drakk det så likte jeg ikke å ha det i krus/kopp.
Det ble helt feil, he he he!! Fresen gikk ut med en gang og det var bare helt feil! :p

Trone skrev:
Nå har jeg ikke drukket Pepsi Max på 10 år, men når jeg drakk det så likte jeg ikke å ha det i krus/kopp.
Det ble helt feil, he he he!! Fresen gikk ut med en gang og det var bare helt feil! :p

og så smaker den såpe....

Snuppo og Sneipen skrev:

Trone skrev:

og så smaker den såpe....

Ha ha ha, det husker jeg ikke, men skal ikke se bort i fra at jeg syntes det når jeg drakk det, he he!!

Nei, det må være i glass. Den dør jo med en gang, og det er ikkeno moro!

Back
Topp