Syns dere det..

LilleBall

Forumet er livet
Er masse krangling på andre forum utenom generell for tiden? Eller er det bare jeg..?

Driver og kikker en gang ibland jeg og da kan man lese masse rart gitt.. Hmmm..
 Jeg sier ikke at alle skal være venner, for det er bare og inse at det går jo ikke, men syns det er blitt faktisk værre med krangling og slik her nå enn når vi var i terminklubb.

Helt greit og si sin mening og ha den, men må det ende i "drittkating"? [&:]

Vet jeg ingenting om egentlig. Har vært en del på marsforumet, men er ei stund siden nå. Da var det ikke noe krangling der, men har forstått at det har skjedd litt der også i det siste...

Jeg synes en god diskusjon er fint, men drittkasting er så tåpelig. Må gå an å tåle at man er uenig. Flott at folk har ulike meninger og tør å si hva de mener, men vi vet jo alle at folk har ulike oppfatninger av alt mulig.

ORIGINAL: •Kine•™

er nesten ikke på andre forum jeg..kikker inne på mars og generell en gang
i blandt men ikke noe mer..
føler jeg snoker om jeg går på andre forum,dessuten føler jeg det er
en slags "de som ikke hører til her inne gidder vi ikke svare eller bry oss om"
holdning ....

Syns ikke det blir snoking, men.. jeg gidder da ikke svare folk, men vis hveren generell eller født i april har noe så går jeg gjrene inn på andre forum og leeser litt hvor lang barne dems er kommet eller noe..

Trodde det var lov jeg? [&:] JEg skulle jo egentlig vært på termin i juni/juli så kikker gjerne der for og se hvordan de andre har det [:)]

Nei, er ikke det jeg mener, men jeg liker og KIKKE inn til de som jeg har vært litt sammen med [:)][:D] Syns det er bra du er her med oss jeg da [:)]

Og når jeg kikker litt da så kommer jeg kanskje over noen tråder som er litt ufine.. Er ikke noe annet. Syns bare det var en litt annen stemning her før, men det er jo blitt sikkert dobbelt så mange brukere nå også da og blir det gjerne litt sånn [8D]

Har noen hørt om hvordan det går med henne da? [:(] Trist ska det der altså!

Håper virkelig hun får profesjonell hjelp! Det trenger hun virkelig.

Back
Topp