syns dere det er gale

VokserOGgror

Elsker forumet
at min sønn på 14 mnd får jeg en liten sjokolade eller kjærlighet på pinne om lørdagen ? Storebroren hans får jo lærdagsgodt, og da blir minstemann kjeeeeeeempe lei seg hvis ikke han og får.. og det hjelper ikke å gi han noe druer eller annet.. for han er fast bestemt på å få det samme som broren..

nei det syns jeg ikke[:)]det er jo ikke snakk om masse godteri..

ORIGINAL: Labambie

Nei, det må da være flott! Når de er såpass store at de skjønner det så er det jo ingenting i veien for det.. Man kan jo ikke gjøre forskjell på de heller! Og da føler lillemann seg som at han er litt "med" også! [:)]

vesla her fikk så å si ingenting før fylte ett år. nå får hun bittesmå smakebiter når vi har lørdagsgodt, og blir såå stolt. rekker fram neven og sier takk, er så søt. litt må da de små få, bare ikke når de er 5mnd lissom!

kos deg med lørdagsguttene og godtene du, og ikke ha dårlig samvittighet for det[:)][:)]

Har hørt mange av mine venner sier det ikke er like lett å holde igjen på snopet med andremann som med førstemann[:D] Andremann har jo ofte en snill storebror eller storesøster som vil dele godene[:D]

Så nei, jeg synes ikke det er galt (hahaha, og dette kommer fra en av bv's tidligere verste sukkerfanatikere[:D]).

Verre om du gir han en pose bamsemums til middag[;)]

ORIGINAL: Labambie

Nei, det må da være flott! Når de er såpass store at de skjønner det så er det jo ingenting i veien for det.. Man kan jo ikke gjøre forskjell på de heller! Og da føler lillemann seg som at han er litt "med" også! [:)]

ORIGINAL: lille umulius

nei synes ikke det[:)]

Her får de lørdagsgodt begge to, han minste går ikke så mye som storebror da, men er stor fornøyd med det han får [:D]

ORIGINAL: Tøsa

nei herregud, det er snakk om litt på lørdagen...
her kommer jeg ikke til å kjøpe sjokopålegg, sjokomelk eller godteri på ukedagene, men på lørdager skal han få når han er gammel nok til å skjønne det. og det gjør tydeligvis din.
synes det hadde vært feil hvis han ikke fikk jeg.
Ja enig, syns det blir urettferdig hvis ikke minstemann også får. Er ikke snakk om mye uansett, får litt chips, en kjærlighet eller liten sjokolade. og da er han storfornøyd [:D]

syns ikk det er noe galt i det nei [:)] husker selv fra jeg var kjempelita hvor mye man gleda seg til lørdagen , for da får man godteri , syns det er greitt å føre den videre til mine barn [:)]

Selvfølgelig må han og få..
Det blir jo urettferdig hvis ikke...[:D]

Synes det er helt greit jeg. Kommer nok til å bli slik her og. Her har vi ei jente som går til skapet hun vet det er godteri/kjeks/mat i og sier Tash (altså takk).

ORIGINAL: VokserOGgror

at min sønn på 14 mnd får jeg en liten sjokolade eller kjærlighet på pinne om lørdagen ? Storebroren hans får jo lærdagsgodt, og da blir minstemann kjeeeeeeempe lei seg hvis ikke han og får.. og det hjelper ikke å gi han noe druer eller annet.. for han er fast bestemt på å få det samme som broren..

Kjærligheten ? Er det noe lurt? [&:] Jeg har ikke turt gi det enda jeg, og hun her er 22 mnd.
Redd hun skal få biter som setter seg fast i halsen!
kanskje er litt dramatisk.. [8D]

Nei, det syns jeg absolutt ikke[:)][:)], (men jeg ville ikke gitt kjærlighet på pinne siden jeg er redd den skal falle av å sette den i halsen[;)])

ORIGINAL: lille umulius

nei synes ikke det[:)]

Nei herlighet, bare å gi det med god samvittighet[:)].

Her får også storebror på 3 lørdagsgodter, og lillesøster på 15 mnd blir jo rasende, så det blir litt på henne også. Var mye mer standhaftig med nr.1 når det gjaldt godter enn med nr.2[:-]

Back
Topp