Syns denne var fin jeg da ;)

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
E955A88C-DCC8-47F7-A359-8FD19680A9CF.jpeg

Jeg likte den ikke. Den er nedverdigende mot faren og gir et signal om at faren er dum når det gjelder babyer.

Pappaen til mi lille jente er helt fantastisk med henne, han lærer etterhvert slik som jeg og må gjøre. Og då vil ikke jeg tråkke ned på selvtilliten hans, med å kjøpe en slik body.

Så nei, jeg hadde iallefall blitt veldig fornærmet hadde faren kjøpt en slik til meg der der stod mom.

Mannen min hadde trengt en sånn en, smart mann, men body er vist vrien greie å få på :laughing002

hvis man har kalde barn kan det jo være utpå noe annet?

Forsåvidt har du rett i det, men kjemikalier trekker lett gjennom et tynt stofflag så jeg er personlig allikevel skeptisk. Det har kommet fram så mye suspekt om Kinavarer, særlig de fra wish.com som kommer fra 100% ukontrollerte fabrikker uten EU-ettersyn eller liknende..:/ https://www.dinside.no/bolig/de-fleste-farlige-produkter-er-made-in-china/61226380

Rapex (Rapid Exchange of Information) er et EU-system for hurtig utveksling av meldinger om farlige forbrukerprodukter. Rapex er hjemlet i EUs generelle produktsikkerhetsdirektiv (2001/95/EEC) og er en del av EØS-avtalen.

Rapex omfatter alle forbrukerprodukter unntatt legemidler og næringsmidler, som har egne meldesystemer.

Produkter fra wish.com og andre Kina-import-sider tror jeg faller helt utenfor Rapex, siden man selv er direkte-importør. Ingen mellomledd tar ut produktprøver og tester de for kjemikalier. Og dermed har man ingen kunnskap om hva som egentlig finnes i fargestoffene, i trykket, i plastikken, et cetera :depressed:

hahaha vi har den! Köpt i butikk i sverige så ikke noe gift i den heller ;) Den som har brukt den mest på barnen är pappaen, så tar sig ikke så när av lite humor :p

Back
Topp