Syns dagene

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Syns dagene går såååååå sakte!!!

I know!! De 12 første ukene går alt for sent..

Hehe så sant :D

De 14 første ukene går sakte, så rasker det opp pga bevegelser og undersøkelser, for meg går tiden raskt da helt frem til man er innen før den tiden fødsel kan skje når som helst, 2 uker før termin... 
For da venter man så ille ^^

Ja, supersakte! Føles ut som vi har visst om rusket en liten evighet, men så er det bare 2 uker, hvordan kan vi vente i mange uker til før "alle" kan vite om det nye mirakelet?? Har såååå lyst til å rope det ut til alle (men så vil jeg egentlig ikke det, hehe).

Motsatt her, jeg synes dagene bare suser avgårde og jeg rekker ikke alt jeg skulle fått gjort!

ja dagene går så sakte! Har liksom lyst å fortelle alle om edn gledelige nyheten, men må nesten vente litt! å er BARE 4 uker på vei!:O baaaaaaah

Enig med Chuma, synes dagene flyr avgårde! Og det selv om vi holder graviditeten helt for oss selv foreløpig. Sprøtt at vi har visst om dette i nesten fire uker allerede! Hold ut jenter

Chuma skrev:
Motsatt her, jeg synes dagene bare suser avgårde og jeg rekker ikke alt jeg skulle fått gjort!

Samme her! Men er vel litt sånn når man jobber fullt og har en liten en fra før :)

*Flaxloddet* skrev:

Chuma skrev:

Samme her! Men er vel litt sånn når man jobber fullt og har en liten en fra før :)

Ja, ikke sant, det er nok det som gjør det! Tror nok dette svangerskapet kommer til å gå mye fortere enn det første.

hellie er dere!;) Jeg må vell bare slutte å telle dagene så kansje di begynner å gå litt fortere her å;D hehe

Back
Topp