Syns dagene går som sirup.....

BabyGrogu

Elsker forumet
Ikm 28.,og dagene går såååå sent... Eller,selve dagen går fort,men antall dager går fryyyyktelig sent...... Og så har jeg bestemt meg for å ikke være testoman denne gangen,så jeg SKAL klare å vente til 28. med å teste. Skal... Hehe.. Og så går jeg rundt og føler jeg har symptomer,men jeg vet jo ikke om egget har festet seg enda eller ikke(jeg tror det har det).... Men føler at jeg føler litt ekstra fordi jeg venter...:laughing002

Trøst deg med at du har kortere ventetid enn meg! ;) vi må bare bære tålmodige :)

Ikm 28.,og dagene går såååå sent... Eller,selve dagen går fort,men antall dager går fryyyyktelig sent...... Og så har jeg bestemt meg for å ikke være testoman denne gangen,så jeg SKAL klare å vente til 28. med å teste. Skal... Hehe.. Og så går jeg rundt og føler jeg har symptomer,men jeg vet jo ikke om egget har festet seg enda eller ikke(jeg tror det har det).... Men føler at jeg føler litt ekstra fordi jeg venter...:laughing002

Venter også IKM 28 mai. Ikke helt planlagt dette her så jeg er veldig spent. Vi glemte å bruke prevensjon 8 mai......så er som sagt veeeldig spent. Skulle jeg være gravid er det selvfølgelig kjempegøy :love017

Hehe, skrulleukene kan være veldig lange :p

Prøv å hold hodet og kroppen opptatt, da kan det hende det føles som om tida går fortere! :D

Venter også IKM 28 mai. Ikke helt planlagt dette her så jeg er veldig spent. Vi glemte å bruke prevensjon 8 mai......så er som sagt veeeldig spent. Skulle jeg være gravid er det selvfølgelig kjempegøy :love017

Så spennende da :) Håper "uhellet" blir bra ;) Det er veldig planlagt for min del,så her går vi for gull ;)

Spennende ja :happy119 Hvor tidlig kan vi egentlig teste? Har såååååå liten tålmodighet!

Er forskjellig fra person til person. Noen får positiv test en uke før ikm,andre får det etter ikm. Jeg er fast bestemt på å vente til 28.,men har ei venninne som maser hull i hodet på meg om at jeg må teste før.... Jeg vil heller teste på ikm-dagen og få ett sikrere svar,enn å teste før og risikere at testen bli negativ og så gå å halvgrue meg til ikm-dagen.

Hihi jeg sier det samme selv må vente til tirsdag men det er så langt unna håper testene fra billigtester.no kommer på mandag:)

Jeg må vente helt til 9 juni når det kommer til ikm. Har ikke fått el engang :P Hehe

Hihi jeg sier det samme selv må vente til tirsdag men det er så langt unna håper testene fra billigtester.no kommer på mandag:)

Når bestilte du da? For de er innmari kjappe med å sende,så hvis du bestilte de i dag,så har du de nok på fredag,senest lørdag. Tålmodighet er en fin bil :P Hehe..

Her er det testing ca 7.juni... Innsett mest sannsynlig på mandag ;) Eggløsning rett rundt hjørnet. Skal sette inn fryseegg! Er så spent. Dette blir 1. Søskenforsøk :)

Her er det testing ca 7.juni... Innsett mest sannsynlig på mandag ;) Eggløsning rett rundt hjørnet. Skal sette inn fryseegg! Er så spent. Dette blir 1. Søskenforsøk :)

Så spennende! Masse lykke til!

Back
Topp