Syns babyen er blitt så mye mer rolig . . .

Ra2

Glad i forumet
Frøken bekymret er ute å spekulerer igjen....

Jeg syns babyen er blitt så mye mer roligere nå enn tidligere.
Jeg kjenner bevegelser hver dag, det er ikke det, men syns bare at alt er så mye roligere.

Prøver å tenke at babyen har sikkert mindre plass og derfor blir det ikke så harde spark. Tror også den har byttet leie...før lå den på tvers, - så da kjentes "alt". Nå tror jeg den begynner å legge seg med hodet ned. Leste en eller annen plass at de sover med nå, og det er jo også et viktig poeng. Har en unge fra før, men husker ikke detaljene ;)

Noen som vet? Hva kjenner dere?

Jeg kjenner veldig lite på dagtid,men kveld,natt og tidlig morgenen er det så full rulle at jeg ikke får sove når mannen går på jobbMen sist uke på ul hos legen lå hun med hodet nedover i bekkenet. Men kjenner sparkene og dyttene blir mye mer vonde nå enn før. Men kjenner etter liv hver dag.

Her er det veldig opp og ned, f.eks i helgen så var det utrolig mye liv i magen, mens i dag og i går ikke fullt så mye. Men prøver å trøste meg med at jeg hvertfall kjenner han hver dag :)

Her er også lillegutt svært rolig. Og har visst ifølge jm snudd seg med hode ned. :) Men så lenge man merker babyen hver dag så er det visst greit :) Hvis det ikke plutselig blir ekstremt liten aktivitet. Da var det visst bare å prøve iskald søt drikke :) Hvis det ikke funka sku man ringe sjukhuset eller noe :) Var i alle fall det jm sa til meg :)

Her gikk det fra ommøblering til små dult i ny å ned. Jeg er sikker på at i helga som var snudde snuppa våres seg fra tverrleiet til hodeleie. Magen bula ut i alle rettninger, og neste dag va det nesten alt for rolig, kun pittesmå dult nå og da. I går da vi va på 3D UL, viste det seg at lille snuppa hadde snudd seg. Så bebisen har sikkert bare funne seg en komfortabel liggeplass, så nå er det kun å sove å legge på seg som teller for lillingen, i stede for å ommøblere hula si

Var hos jordmord sist uke, og da fikk jeg beskjed at prinsen min ligger med hode ned:) Merker selvfølgelig forskjellen fra tidligere og nå. Føler spark og bevegelser ganske ofte, men ikke like "urolig" som før.  :)

Back
Topp