Syns alle barnehager burde gjøre dette

Bakemester Harepus

★Juni12`s jentemamma★Februar2014`s Miss Opptatt★
VIP
Til foreldre med barn som er vanskelige ved levering
1401084305467.jpg

Letta morgnen veldig :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Slik er det her også:D
Alltid sms eller mms fra barnehagen om levering har vært trist..
Utrolig flott, setter stor pris på det:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Enig! De få gangene det har vært leit å levere har vi fått sms like etterpå når han har roet seg:) Veldig trygt og godt:)


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Slik er det her også:D
Alltid sms eller mms fra barnehagen om levering har vært trist..
Utrolig flott, setter stor pris på det:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Har aldri fått det før jeg.. men satt veldig pris på det :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Kjempelurt at de gjør det! For er aldri noe kjekt å gå om de ikke vil slippe taket.
Fikk ofte sms i starten jeg også når hun ikke ville la meg gå;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har bare fått det under tilvenningen og kunne tenke meg å få litt flere meldinger.

Men nå har leveringene gått veldig bra i lang tid og hun er lett å distrahere.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det gjorde vi i en barnehage jeg jobba i for snart 10 år siden. Det virker så utrolig greit! Her er vi nesten heldige om de svarer tlf når vi ringer den... Godt Maria koser seg :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så koselig da. Her fikk vi også melding i innkjøringen, men aldri etter det. Er fortsatt rett som det er at en eller begge (eller alle tre forsåvidt) hyler ved levering, så ett lite bilde av ett fornøyd barn i lek hadde gjort godt. Selv om jeg vet at det er over og vi er glemt alt før vi har satt oss i bilen :)
 
Det eneste dere skal tenke over er at hvis bhg eller de ansattes telefon kommer på avveie så vet dere ikke hvem som kan få tak i bildene ;-)

Vi fikk beskjed i høst, fra kommunen, at vi ikke får lov til å sende bilder via mobiler pga personvernloven. For man vet aldri hvem som er mottakeren, hvis foreldre også er så uheldige å miste mobilen.

Så ja, det er fint med sms/mms, men kanskje like greit å ringe for å spørre eller at vi ringer for å si ifra at det går bra ;-)



Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Ja det var veldig fint gjort av dem. Betryggende for engstelige foreldre som syns det er sårt å forlate barna sine som gråter når de går.
 
Det eneste dere skal tenke over er at hvis bhg eller de ansattes telefon kommer på avveie så vet dere ikke hvem som kan få tak i bildene ;-)

Vi fikk beskjed i høst, fra kommunen, at vi ikke får lov til å sende bilder via mobiler pga personvernloven. For man vet aldri hvem som er mottakeren, hvis foreldre også er så uheldige å miste mobilen.

Så ja, det er fint med sms/mms, men kanskje like greit å ringe for å spørre eller at vi ringer for å si ifra at det går bra ;-)



Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Det er sant... men fortsatt hyggelig gjort :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Så flott gjort:) det er alltid kjekt å se litt av dagen til de små<3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så bra! Håper vi får mobiltelefoner snart så vi kan gjøre det samme:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
her får vi sms etter kort tid om det har blitt en lei levering. jeg rekker iallefall ikke på jobb før smsen kommer om at det går bra
 
Back
Topp