Synmptomer under rugedagene

Hei! Er det noen som vil dele symptomene de hadde under rugedagene? Helst dag for dag :)

Jeg er litt lei meg for å si det som jeg gjør nå. Men jeg ble nødt til å se bort fra alle symptomene mine under rugedagene. Da jeg hadde flere negative forsøk og alle symptomer på å være gravid. Jeg følte meg lurt av min egen kropp..(morgenkvalme, tretthet, ømme pupper) helt umulig å si.. måtte til slutt bare si at alt jeg merket er fake, og at det var eggløsningssprøyten + progesterontilskuddet sin skyld. Jeg har hatt en litt heftig ivf prosess: 9 forsøk , inkl 2 avbrutte. Måtte si noe til meg selv for overlevelse..

Jeg er litt lei meg for å si det som jeg gjør nå. Men jeg ble nødt til å se bort fra alle symptomene mine under rugedagene. Da jeg hadde flere negative forsøk og alle symptomer på å være gravid. Jeg følte meg lurt av min egen kropp..(morgenkvalme, tretthet, ømme pupper) helt umulig å si.. måtte til slutt bare si at alt jeg merket er fake, og at det var eggløsningssprøyten + progesterontilskuddet sin skyld. Jeg har hatt en litt heftig ivf prosess: 9 forsøk , inkl 2 avbrutte. Måtte si noe til meg selv for overlevelse..

Åh.. så forferdelig! Så utrolig trist når det går den veien.. krysser fingrene for at det klaffer neste gang! Ingen skal trenge å oppleve dette her :(

Jeg har hatt bare er ferskforsøk som endte i kjemisk! Hadde likevel masse gravidsymptomer..

Symptomer er veldig individuelt, akkurat som bivirkninger av hormonene! Så tror nok du må bare kjenne etter på din egen kropp[emoji5]

Ligger dag for dag i dagboka mi, men litt mye å copy/paste inn her [emoji6]

Men har hatt mange av de vanlige gravid-symptomene denne gangen.
* Ømme pupper (har avtatt etter ovitrellen, men kjenner de fortsatt)
* Stikkinger i magen
* Murringer
* Rundt rugedag 6-8 ganske vondt i korsryggen/halebeinet
* Livlige drømmer
* Hodepine (rundt rugedag 9-10)
* Tisser ofte, men lite
* Overstimulering (fra ca rugedag 7): med øm og oppblåst mage og tung pust. Dette var mitt sterkeste symptom siden overstimulering påvirkes av hcg-hormonet som heldigvis blir produsert hos meg nå [emoji5]

(Ble også gravid i 2015, men mistet. Da hadde jeg INGEN symptomer, så tror nok at det er veldig individuelt og forskjellig fra gang til gang).

Jeg hadde ikke mye symptomer. Færre enn ved vanlig syklus egentlig.. Men de to symptomene jeg kjente igjen var at jeg ble fort kald, spesielt på føttene, og ømhet nederst i livmorområdet. Men det kjente jeg først dagen før positiv test ;)

Åh.. så forferdelig! Så utrolig trist når det går den veien.. krysser fingrene for at det klaffer neste gang! Ingen skal trenge å oppleve dette her :(

Jeg ble gravid på det 9. Forsøket. Hadde ikke noe symptomer sammenlignet med det jeg hadde i de negative forsøkene.

Ligger dag for dag i dagboka mi, men litt mye å copy/paste inn her [emoji6]

Men har hatt mange av de vanlige gravid-symptomene denne gangen.
* Ømme pupper (har avtatt etter ovitrellen, men kjenner de fortsatt)
* Stikkinger i magen
* Murringer
* Rundt rugedag 6-8 ganske vondt i korsryggen/halebeinet
* Livlige drømmer
* Hodepine (rundt rugedag 9-10)
* Tisser ofte, men lite
* Overstimulering (fra ca rugedag 7): med øm og oppblåst mage og tung pust. Dette var mitt sterkeste symptom siden overstimulering påvirkes av hcg-hormonet som heldigvis blir produsert hos meg nå [emoji5]

(Ble også gravid i 2015, men mistet. Da hadde jeg INGEN symptomer, så tror nok at det er veldig individuelt og forskjellig fra gang til gang).

Tusen takk for svar! Jaa, det virker veldig individuelt! Det gjør det jo bare enda mere Nervepirrende og spennende!

Back
Topp