Synlige bevegelser

Mammaheks

Forelsket i forumet
Er det noen som ser synlige bevegelser fra utsiden av magen. Ser jeg rett ned på navlen min ser jeg stadig de kjente bulkene som går inn og ut og vrir og vrenger på seg, slik som jeg gjorde med nr en! Og nå er jeg bare 16 uker. Jeg trodde først at jeg bare så ting jeg ville se, så jeg spurte mannen min. Han så det han også!
Babyen min er en skikkelig nattugle, så ser det omtrent bare før jeg går å legger meg, men det er utrolig gøy altså. Kan ligge å stirre på den ellers så udelikate magen min i evigheter før lillebrøster tar seg en blund ^_^ 

Noen flere som har opplevd dette allerede

Nei, ikke enda utapå :) Men har ikke prøvd å se heller egentlig! Gleder meg, er så gøy :)

Nei, ser ikke på utsiden. Det tror jeg blir en stund til - kjente det og så det utenpå første gang i uke 20 sist.
Men jeg kjenner mye liv, da :-)

ja, litt tidlig syns jeg også, men jeg syns jeg har sett dette minst i en uke nå. På forrige UL satte ikke JM meg noe tilbake. Jeg har på følelsen av at jeg kanskje får fremskyndet termindatoen på ord. UL :O? Har blitt ganske stor også

Har opplevd det ett par ganger i det siste :)

sist så vi det utapå første gang når jeg var 18 uke på vei. er bare såvidt jeg kjenner liv nå, så tar nok noen uker til vi kan se det den gangen her også.

Så kjekt! :D Jeg er 16+ i dag, men ser fremdeles ikke noe. Er førstegangs og slank, men kommer nok til å se noe om noen dager eller uker :) Ellers kjenner jeg bevegelser godt :) Mye liv inni her <33

Back
Topp