Synlige årer på bryst

babydrøm2018

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Kom akkurat ut av dusjen, og oppdaget plutselig ganske synlige (har ikk sett/hatt det før) på siden av begge bryst.... litt blå/grønn-aktige... noen som har det samme? Hva kommer det av?

Har det samme, som jeg har forstått det er det at puppene vokser osv, har med graviditeten å gjøre, som jeg har forstått det ser det ut til at de skal sprenges når melka er kommet. Skal ikke si det for sikkert, men tror det er på grunn av graviditeten og puppene vokser :)

Har det samme, som jeg har forstått det er det at puppene vokser osv, har med graviditeten å gjøre, som jeg har forstått det ser det ut til at de skal sprenges når melka er kommet. Skal ikke si det for sikkert, men tror det er på grunn av graviditeten og puppene vokser :)
Å Gud. Hahaha! Ja da er det kanskje begynnende da ja! Har sikkert sammenheng med graviditeten og voksende pupper (selv om jeg ikke har merket noe til det enda), tror jeg da:hilarious:

Å Gud. Hahaha! Ja da er det kanskje begynnende da ja! Har sikkert sammenheng med graviditeten og voksende pupper (selv om jeg ikke har merket noe til det enda), tror jeg da:hilarious:

Begynte rundt uke 20 til meg, muligens noe tidligere, synes ikke jeg har fått noe større pupper selv men alle rundt meg, "wow, for noen pupper du har fått" osv, men ser det ikke selv, heheh :hilarious:

Jeg er bare 12+1, så er ganske tidlig enda. Men hvis det er et godt tegn så får det bare komme!! Haha!
Begynte rundt uke 20 til meg, muligens noe tidligere, synes ikke jeg har fått noe større pupper selv men alle rundt meg, "wow, for noen pupper du har fått" osv, men ser det ikke selv, heheh :hilarious:

Her kom de rimelige kjapt :) I sammenheng med at puppene strutter ut av sitt gode skinn :hilarious:

Jeg har også veldig synlige blodårer på puppene, og har hatt det en stund. Er 14+4 i dag. De har ikke vokst nevneverdig, men jeg har måttet kjøpe bh-forlenger fordi samtlige bh-er begynte å gnage seg inn i siden og ryggen [emoji55]

Hatt den lenge jeg også[emoji4] helt normalt å ha i graviditeten[emoji4]

For meg så var det et symptom på graviditeten ;-)
Hadde en synlig blodåre på den ene puppen. :-)

Jeg har også veldig synlige blodårer på puppene, og har hatt det en stund. Er 14+4 i dag. De har ikke vokst nevneverdig, men jeg har måttet kjøpe bh-forlenger fordi samtlige bh-er begynte å gnage seg inn i siden og ryggen [emoji55]
Godt vi er (mange) flere! Fikk jo sjokk når jeg plutselig så disse årene... haha. Noe nytt hver dag!

Ja, her også. Ganske store og tydelige. Fikk litt sjokk da jeg så det første gangen i speilet men hadde lest at det var normalt. :joyful:

Jeg har et verdenskart uten like [emoji15] Legen: «Oi, dette har jeg ikke sett før!» [emoji15][emoji849][emoji38] .... Jeg får det rimelig ekstremt så gleder meg til å få litt sol på kroppen, det hjelper [emoji1303]

Back
Topp