Synlig mage

FrøkenPK

Flørter med forumet
Hei alle
Jeg er 11+6 i dag og er førstegangsgravid og det ser ut til at jeg har fått litt mage allerede! Er ikke dette veldig tidlig??
Det er ikke bare at jeg har lagt på meg, for det pleier jeg å gjøre rundt rumpa og låra også, og der har jeg ikke blitt noe rundere. Hvordan har det vært for dere andre førstegangsgravide? Noen som har merket større magevolum tidlig?

Magen jobber dobbelt så lenge med å fordøye mat nå, så mange opplever derfor å være oppblåste rundt denne tiden :)

Jeg opplevde at magen vokste fort og plutselig fra uke ti. Nå som jeg er i uke femten imorgen merker jeg at dette har stabilisert seg, det samme gjelder vektøkningen. Er mindre oppblåst nå så det spiller nok inn

Fikk også mage tidlig, rundt uke 11-12. Er nå I uke 14 og har skikkelig babykul nederst. Er til vanlig ganske slank, så kan være derfor det synes så tidlig. Er 2.gangs, så det spiller vel også en rolle :)

Jeg har også hatt mage i ett par uker nå, er 11+0. Det er ikke baby mage, men lurer på om denne magen vil forsvinne før baby magen kommer?:)

Jeg begynte så smått å få mage fra uke 10 med første og syntes det vistes ganske godt selv i uke 12!:)

Med første fikk jeg mage rundt uke 18, nå er jeg i tolvte uke og det er litt mage allerede. Var hos gynekolog som sa at livmoren min satt veldig høyt oppe, så hos meg er det derfor :)

Fikk mage i uke 5-6! Jeg ble oppblåst innmari fort, og var det i flere uker. Når jeg ser på bilder jeg har tatt de siste ukene, så ser jeg forskjell. Magen har blitt mindre, har fått mer babykul, ikke sånn "liksom" gravidmage ;p

Jeg har vært skikkelig oppblåst og forstoppet helt fra begynnelsen av svangerskapet. Hadde rimelig flat mage fra før, så forskjellen er ganske synlig synes jeg. Heldigvis ingen som har kommentert dette på jobb o.l. :) Gleder meg til å få skikkelig gravidmage, en sånn som ikke bare ser ut som forstoppelse eller naturlig vektøkning! :)

Jeg har vært skikkelig oppblåst og forstoppet helt fra begynnelsen av svangerskapet. Hadde rimelig flat mage fra før, så forskjellen er ganske synlig synes jeg. Heldigvis ingen som har kommentert dette på jobb o.l. :) Gleder meg til å få skikkelig gravidmage, en sånn som ikke bare ser ut som forstoppelse eller naturlig vektøkning! :)
He he, dette kjenner jeg meg veldig igjen i:-)

Synes selv jeg har hatt litt mage en stund, mn først de siste dagene jeg har fått kommentarer på det. Strax 14 uker.

Er uke 12 og har fått bittelitt mage. Et rart spm (førstegangs...:shy:) Men er det vanlig at denne babykulen kjennes litt hardere ut enn resten av magen? :oops:

Magen min har nå blitt litt mindre igjen (er 15+3), så hos meg har det vært en god del luft tenker jeg. Men synlig? Absolutt

Den er litt større, men mest oppblåst.

Hei alle
Jeg er 11+6 i dag og er førstegangsgravid og det ser ut til at jeg har fått litt mage allerede! Er ikke dette veldig tidlig??
Det er ikke bare at jeg har lagt på meg, for det pleier jeg å gjøre rundt rumpa og låra også, og der har jeg ikke blitt noe rundere. Hvordan har det vært for dere andre førstegangsgravide? Noen som har merket større magevolum tidlig?

Jeg fikk og litt mage på samme tid, og er rimelig sikker på at det ikke var på grunn av oppblåsthet. Selv om babyen enda er veldig liten så er livmora en del større enn babyen vettu :)
Og 11 uker er jo nesten 1/3del av graviditeten.. Tror det er vanlig å få mage allerede nå! :)

Back
Topp