Synlig mage uke 10.

Dragen

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Hvordan ser deres mager ut? Magen skal jo i utgangspunktet ikke bli synlig før etter uke 12. Men nå må jeg bytte ut jeansene mine, de er blitt ubehagelig trang.

Hvordan ser deres mager ut? Magen skal jo i utgangspunktet ikke bli synlig før etter uke 12. Men nå må jeg bytte ut jeansene mine, de er blitt ubehagelig trang.

Jeg har litt mage på kvelden pga jeg blir så oppblåst, men jeg også kjenner at jeg må bytte ut buksene mine fordi de er ubehagelige rundt magepartiet :p

Altså nå var jo ikke min mage særlig flat i utgangspunktet, men den har liksom "poppet" ut og blitt mindre valkete om du skjønner? :P
Har fått en annen fasong som er vanskelig å skjule tilogmed med de tre største toppene jeg har.. :P har heldigvis ikke fått spørsmål enda, tror folk kvier seg litt for å spørre i tilfelle de tar feil, og det er bra for oss :)
Er ca 10 uker denne uka, måtte til med gravidbukser i uke 8, da var de andre så trange i livet at jeg bare ble mer kvalm.. :/ sliter med kvalmen nå og men det var deilig å slippe det trykket på magen.

Jeg er i uke 8 og kan se at magen har endret seg. Vil ikke påstå jeg har fått mage enda, men noe er det som er endret.

Jeg syns ikke den har poppet så mye denne gangen :( Men jeg veier litt mindre i utgangspunktet.

Har nesten ingenting på magen i fra før av så kan jo være at det vises ekstra godt at magen er oppblåst. Jeg hadde en plan om å vente til uke 20 før jeg handla mammabukser, begynner 10uker før tiden jeg;)

Sist var magen min veldig synlig allerede i uke 10. Vi måtte bare begynne å fortelle det for jeg så ut som om jeg var sånn 15-20 uker på veg. (Vaks veldig i starten så roet det seg en stund) Husker jeg fikk spørsmål fra ett barn i barnehagen om jeg var gravid allerede i uke 8. Det vistes vel ekstra godt for noen som ser opp på magen xsmile9 Denne gangen har jeg synlig mage på kvelden, men er nok oppblåst, men den ser ut som "gravidmage". Går med knappen på buksa opp på dagtid, men trangt likevel. Er 8+3 idag ☺️

I de aller fleste tilfeller er det ikke babymage så tidlig, men ingen regler uten unntak. :) Jeg er 7+4 og har gravidform på magen konstant, men det er forløpig bare luft. På morgen er jeg omtrent like stor som da jeg var 17 uker sist, på kvelden er det mer som 25 uker. ;) Kan ikke kjenne livmoren over skambenet ennå. :) Bruker enten løse joggebukser eller mammabukser, for alt press på magen er ubehagelig og gjør meg kvalm. Lyst til å kjøpe flere mammabukser når jeg får penger igjen, har bare et par for klarte meg lenge uten sist. :)

Back
Topp