Synlig mage tidlig

Marihøna09

Betatt av forumet
❤Januarlykke 2022❤
Hei!

Jeg er rundt 5 uker på vei. Dette er min 3 graviditet og magen er skikkelig synlig allerede. Vet at mye er luft og at jeg bare er oppblåst. Men siden jeg er jeg ikke er så langt på vei, så har jeg ikke sagt noe på jobb ennå. Og vil helst holde det til ca 12 uker. Men ser gravid ut lissom:rolleyes:
Mange som har det likt? For dette er jammen meg litt frustrerende :arghh:

Har det likedan! Regner med det roer seg etterhvert og at det ikke vil se ut som man er 5 mnd på vei før man faktisk er det:hilarious: jeg skjuler magen så godt jeg kan akkurat nå, men har ikke sjans til å ha på trange highwaist bukser som faktisk kunna ha skjult enda bedre:rolleyes::hilarious:

Helt likt her. Magen strutter ut. Kanskje jeg bare tenker og legger ekstra merke til det nå, men syns det synes for godt. Enn så lenge er det hjemmekontor her. Og håper det fortsetter en stund til

Hehe godt det er flere. Er skikkelig krise :wacky: men men er bare koselig det altså, men vet jo at babyen er mindre enn en ert lissom :knegg:

Jeg har allerede blitt spurt om jeg er gravid, 4+6 :hilarious: Livmora er jo fremdeles bitteliten, så her det nok bare fjert :angelic:

Samme her:wideyed::wideyed: har ikke sjangs å trekke den inn liksom...har litt mage fra før, så det hjelper ikke på:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Har det på samme måte jeg også, og klarer nesten ikke kneppe igjen dongeribuksa:hilarious: Har lagt på meg 2kg også denne måneden:wacky: om det er vann i kroppen eller om det er x antall sørlandschipsposer jeg har trykket i meg vet jeg ikke:hilarious:

Hehe, nei. Det er lissom det. Jeg er litt full av gass her selv:hilarious: Men satser på at det er bare kroppen som er i sjokk over at det er noe nytt som skjer og at det stabiliserer seg litt etterhvert. Om det går i denne farta kan jeg bare glemme å holde det skjult på jobb:hilarious:

Hei!

Jeg er rundt 5 uker på vei. Dette er min 3 graviditet og magen er skikkelig synlig allerede. Vet at mye er luft og at jeg bare er oppblåst. Men siden jeg er jeg ikke er så langt på vei, så har jeg ikke sagt noe på jobb ennå. Og vil helst holde det til ca 12 uker. Men ser gravid ut lissom:rolleyes:
Mange som har det likt? For dette er jammen meg litt frustrerende :arghh:

fjerdemann her og føler og jeg er stor, men er jo bare luft :-p heldigvis mye hjemme bare og ingen der som fatter mistanke.
Men vært veldig mye med svigers i helgene i det siste.. så tror kanskje neste gang og litt ut over at jeg får skylde på «den tiden av måneden» jeg i hvertfall blir ofte veldig oppblåst da og har ganske vondt. så da får de hvertfall ikke noe mistanke!

fjerdemann her og føler og jeg er stor, men er jo bare luft :p heldigvis mye hjemme bare og ingen der som fatter mistanke.
Men vært veldig mye med svigers i helgene i det siste.. så tror kanskje neste gang og litt ut over at jeg får skylde på «den tiden av måneden» jeg i hvertfall blir ofte veldig oppblåst da og har ganske vondt. så da får de hvertfall ikke noe mistanke!

Det var lurt. Kan jo prøve å skylde på det:hilarious:

Back
Topp