Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har babyen skiftet leie?
Mitt SF gikk ned. Hvorfor? Fordi snuppa gikk fra seteleie til TVERRleieMen som lykkelig skriver...går det bare nedover så tyder det jo på morkaken ikke "gjør jobben sin", men da blir du godt ivaretatt og igangsatt hvis de mener barnet vil få det bedre utenfor livmoren...
Lykke til da! :-/
Tverrleie?? nei og nei or en tullehøne!! Hva skjer med deg nå da? Håper de på å snu hun? Eller har du fått keisersnitt time?

Er jo bare i uke 32, så hvis hun ikke snur seg til 35/36 så skal de prøve å snu henne manuelt...
Ja jeg veeet....skikkelig tullehøne!!!![]()
Ja. Hun har bare med å lye... Hihi. Gjør det vondt eller? Å ha hun på tverr?? du får gå med et belte rundt magen eller ligge litt ekstra tungt på siden så hun snur seg.![]()
![]()
Er jo bare i uke 32, så hvis hun ikke snur seg til 35/36 så skal de prøve å snu henne manuelt...
Ja jeg veeet....skikkelig tullehøne!!!![]()
Mitt SFmål var og synket fra gangen før, og da hin kjente på magen kjente hun at babyen lå i tverrleie. Så hin meinte det var derfor måle ble anderledes.. Skal inn på ul neste tirsdag.. *spent*
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Hvorfor må du vente så lenge?