Synkende mage

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Flere som opplever at magen har begynt å synke allerede?
Jeg er i uke 33+0 og når jeg tittet meg i speilet i dag så innså jeg at magen har sunket ekstremt mye, jeg er jo ikke engang høygravid, trodde at magen skulle begynne å synke etter at man er høygravid? :o

31+2 her og her har magen allerede sunket. Var på kontroll på mandag og tuppa ligger med hodet skikkelig langt ned i bekkenet, så det henger vel sammen. Eldstemann gikk også ned rundt uke 30 (kom ikke før etter termin altså), mens nummer 2 faktisk ikke gikk ned i bekkenet før pressriene tvang ham dit.... :p Så vil tro det varierer veldig..... ;)

Har sikkert med at hodet pleier å feste seg fra disse ukene og utover! :) Sist gang sank ikke magen min og hodet hennes var aldri skikkelig fast nedi bekkenet. Spent denne gangen.

Merker du stor forskjell eller er det bare at magen ser annerledes ut? :)

Er 31+5 og magen har sunket betraktelig. Har hatt premature rier da, og syns selv det ble verre etter det, men ser nesten forandring hver daq nå. Er førstegangs.

Har sikkert med at hodet pleier å feste seg fra disse ukene og utover! :) Sist gang sank ikke magen min og hodet hennes var aldri skikkelig fast nedi bekkenet. Spent denne gangen.

Merker du stor forskjell eller er det bare at magen ser annerledes ut? :)
Vel, jeg har vært dårlig form de siste dagene pga kraftig UVI og har ikke egentlig tenkt så mye på magen, den har mer vært i veien når jeg er så dårlig form. Men jeg var hos kiropraktor på mandag, her har jeg fått "knekt" opp bekkenlåsningene og etter jeg var der så føltes det som det sa "plopp" og hele hodet sank ned i bekkenet. Jeg tittet på magen på mandag for å se om magen hadde sunket noe, og da satt magen høyt :) jeg vet ikke om det hele var oppi hodet mitt eller om det bare tar en stund før resten av magen kommer etter :)

Min har sunket bittelitt, men det er fordi han har snudd seg fra sete- til hodeleie mente jordmor:)

Åh, skulle ønske det skjedde her også! Nå ligger veslejenta helt oppi ribbeina å det er ikke spesielt behagelig.. Håper ho beveger seg nedover så fort som mulig, men er kun i uke 32 så ingen forhåpning om at det skjer enda..

Back
Topp