Synkende HCG

ØnskerBebis

Betatt av forumet
Hei!

Jeg har spottet siden 19.10 (brunt). Var ikke klar over at jeg var gravid og trodde jeg skulle få min første menstruasjon etter p-pillestopp i juli. Blødde litt mer 20.10, men tok en test 23.10 da jeg synes menstruasjonen var unormal (mørk, lite og kun noen timer om dagen. Har senere konkludert med at blødningene trigges av aktivitet). Hadde også litt mer mensmurringer 20.10, men trodde dette skyldtes at jeg ikke hadde hatt menstruasjon på 3 mnd.
Testen var positiv. Clearblue digital viste 2-3 uker.

Pga. blødningene og usikkerheten rundt hvor langt på vei jeg egentlig var dro jeg til legen. Testen på ettermiddagsurin var negativ. Leverte ny urinprøve dagen etter som var positiv (morgenurin). Tok HCG målinger 25.10 (2462) og 28.10 (2727). De mente stigningen var lav og tok ny blodprøve 31.10 (1700).

De mente jeg da hadde mistet. Jeg har time til gynekolog 15.11.

Tok en test i dag 05.11 (ikke morgenurin) og den var tydelig positiv. Burde den ikke vært negativ eller så godt som ikke synlig etter snart 3 uker? Vet at HCG kan sitte lenge i kroppen og at testene ikke nødvendigvis viser hvor langt på vei du er, men denne er jo like tydelig som de tydeligste jeg tok om morgenen for et par uker siden.

Kan de ha tatt feil? Eller vil det si at jeg ikke mistet 20.10 men at spiren fortsatt er der (dødt)? Eller hvordan skal jeg tolke dette? Burde jeg ringe legen?
 

Vedlegg

  • 05.11 (ikke morgen).jpg
    05.11 (ikke morgen).jpg
    30 KB · Visninger: 10
Back
Topp